Skip to content

המאבק בתחתית הליגה בכדוריד יוכרע במחזור האחרון

משחקי חצי גמר גביע המדינה לנשים ייערכו הערב באולם "זיסמן" ברמת גן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המחזור ה-21 בליגת ווינר הושלם אתמול (שישי), כשהמוקד העיקרי היה בחלק התחתון. שלוש קבוצות היו ערב המחזור עם 12 נקודות – נס ציונה, סביון וקרית אונו, כשהיה ברור שרק אחת מהן תבטיח במחזור הבא, מחזור הסיום, את ההישארות בליגה. השתיים האחרות יתמודדו בפליאוף התחתון, שבו נמצאת גם ארזים ר"ג האחרונה שכבר ירדה מזמן (קבוצה נוספת תצטרף לבסוף לארזים ותנשור לליגת המשנה, וזו שתסיים מעליהן תתמודד במשחקי המבחן מול הפועל ר"ג שסיימה שלישית בליגה הלאומית).

 בתום המחזור, התברר שקרית אונו שנוצחה בנס ציונה תתמודד בפליאוף התחתון. כלומר, במחזור הסיום, המאבק יהיה בין נס ציונה שתפגוש את ארזים ר"ג, לבין סביון שתארח את רחובות. לנס ציונה ולסביון 14 נקודות כ"א, כאשר לנס ציונה יש יתרון של שער אחד בלבד ביחס השערים בסך שני המשחקים ביניהן.

 מי שהבטיחה ודאית את הישארות היא אס"א קסטרו ת"א עם 16 נקודות, למרות ההפסד להפועל ראשל"צ. אס"א תארח במחזור הסיום של הליגה הסדירה את קרית מוצקין, אבל גם אם נס ציונה וסביון ישתוו אליה בנקודות, יחס השערים שלה בשני המפגשים מול כל אחת מהקבוצות הוא טוב יותר (בשער יותר מסביון, וב-4 יותר מנס ציונה).

התוצאות

א.כ נס ציונה – הפועל קרית אונו 23:31 .

כל פרפיום רמה"ש – אאודי סביון 29:28

הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ – אס"א קסטרו ת"א 26:32
מכבי קרית מוצקין – מכבי סרוגו ראשל"צ 30:27 

 עירוני רחובות – מכבי ארזים ר"ג 20:36

 ביום חמישי מכבי ת"א ניצחה את בני הרצליה 20:25, וההכרעה על המקום השני תושג במחזור הסיום במשחק בינה לבין הפועל ראשל"צ.

> במוצאי שבת, חצאי גמר גביע המדינה לנשים באולם העירוני בר"ג: בנות הרצליה – הפועל ראשל"צ (19:00), מכבי ארזים ר"ג – מ.כ חולון (20:45)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן