Skip to content

בנות הרצליה ומ.כ. חולון העפילו לגמר הגביע בכדוריד לנשים

בנות הרצליה מול מ.כ חולון, זהו גמר גביע המדינה לנשים בכדוריד. הערב, הרצליה, מחזיקת הגביע בשנים האחרונות, גברה 25:37 על הפועל ראשל"צ. מ.כ חולון, מוליכת ליגת הנשים, ניצחה את ארזים ר"ג 17:23 (8:12). במשחק הראשון שנערך באולם העירוני בר"ג, דווקא האדומות מראשל"צ פתחו טוב יותר והוליכו 7:8 אבל עד למחצית הרצליה עלתה ל-13:16. במחצית השנייה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בנות הרצליה מול מ.כ חולון, זהו גמר גביע המדינה לנשים בכדוריד. הערב, הרצליה, מחזיקת הגביע בשנים האחרונות, גברה 25:37 על הפועל ראשל"צ. מ.כ חולון, מוליכת ליגת הנשים, ניצחה את ארזים ר"ג 17:23 (8:12).

במשחק הראשון שנערך באולם העירוני בר"ג, דווקא האדומות מראשל"צ פתחו טוב יותר והוליכו 7:8 אבל עד למחצית הרצליה עלתה ל-13:16. במחצית השנייה השליטה הייתה ברורה, ובדו קרב המשפחתי בין האחיות איזק, עמית (הרצליה) ליובל (הפועל ראשל"צ) – ידעה של יובל (7 שערים) הייתה על העליונה מול עמית (6 שערים). נטלי ברטו כבשה 5 שערים לזכות הרצליה. בראשל"צ בלטה נוגה שמעוני עם 10 שערים. במשחק השני היה כאמור של חולון. ירדן ברגמן הייתה המצטיינת בשורות חולון עם 9 שערים. הלימה מוסה הוסיפה עוד 5 שערים. הכובשת הבולטת בארזים הייתה ויקה גרוזובסקי 10 שערים.

בליגת ווינר לגברים: סדרות רבע גמר הפליאוף יחלו ב-22 באפריל. מועד משחק מס' 2 נקבע ל-26 בחודש. אם יהיה צורך במשחק שלישי הוא יתקיים ב-29. באותם תאריכים יתקיימו 3 מחזורי הפליאוף התחתון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן