Skip to content

הורי הבנות שנרצחו על גבול ירדן למלך עבדאללה: אל תשחרר רוצח

הוריהן של תלמידות בית הספר שנרצחו ב-1997 על ידי חיל ירדני הפגינו אתמול מול בית השגריר הירדני נגד יוזמת חברי פרלמנט לשחרור הרוצח. שגריר ירדן בתגובה: אין סיכוי שהוא ישוחרר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כעשרים איש, משפחות והוריהם של הבנות שנרצחו על גבול ירדן ב-1997, בטבח ב"אי השלום" בנהריים, קיימו אתמול (ראשון) את טקס יום הזיכרון עצמו מול שגרירות ירדן ברמת גן. ההורים הגיעו עם תלמידות ומורות מתיכון אמי"ת שחר שבו למדו הקורבנות, וקיימו את הטקס במחאה נגד העצומה לשחרור הרוצח, אחמד מוסא מוסטפא דקמסה, שעליה חתמו כפי שפורסם כמאה חברי פרלמנט בירדן.   

בזמן הצפירה עצמה החזיקו המפגינים  את תמונות הבנות והניפו שלטים שעליהם נכתב: "לא נשכח ולא נסלח" ו"דם שבע הבנות צועק אלינו מן האדמה". 

הורי הנרצחות בהפגנה מול שגרירות ירדן (צילום: ציפי מנשה)
הורי הנרצחות בהפגנה מול שגרירות ירדן (צילום: ציפי מנשה)
 (צילום: ציפי מנשה)
לא נשכח. צילומי שבע הבנות (צילום: ציפי מנשה)

שגריר ירדן, ואליד חאלד עבידאת, יצא אל המפגינים, הזמין באדיבות את ההורים ללשכתו ושוחח אתם. ההורים סיפרו כי השגריר  הסביר להם שמדיניות ירדן בסוגיה לא השתנתה מאז ימיו של המלך חוסיין, וכי למרות העצומה, הרוצח לא ישוחרר. ההורים הוסיפו כי השגריר הסביר כי כפי שהחליט בזמנו המלך חוסיין, כך גם עבדאללה בנו לא יפעל לשחרור הרוצח. 

כזכור, לאחר הטבח, בא המלך חוסיין לבתי הורי הנרצחות, ביקר אישית בכל בית ואמר כי הבנות הללו הן בדיוק כמו בנותיו, וכך יחסו לרוצח ולרצח.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן