Skip to content

יש לנו "ארץ נהדרת": ביבי כוכב עליון

סוף סוף גם לנו יש כוכב טלוויזיה אמיתי. בנימין (ביבי) נתניהו בהופעת הבכורה שלו במוצאי יום העצמאות ב"ארץ נהדרת" הוכיח כמה הוא מבוזבז בתור ראש ממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פתאום נפל לי האסימון. כמעט נפלתי מהכורסה. איך לא זיהינו עד היום את הכישרון המתפרץ?  בהופעת הבכורה שלו ב"ארץ נהדרת", ביום שלישי, מוצאי יום העצמאות בערוץ 2, בנימין נתניהו (האמיתי) הוכיח שיש לו את זה. רה"מ והשחקן נתניהו התיישב באולפן לצידו של החיקוי שלו – השחקן מריאנו אידלמן, ועשה צחוק ממנו ומהמנחה אייל קיציס כאשר יירט בקלילות את השאלות שהשניים הרימו לו להנחתה. האם הטקסט נכתב בתיאום עם אנשיו של נתניהו? כנראה שכן. ובכל זאת עם קצת תעוזה ויצירתיות ניתן היה לשבור את הכללים ולערער את ביטחונו העצמי של מי שידוע כאדם לחוץ ולחיץ.

המנחים הנשכנים ג'יי לנו וג'ון סטיוארט למשל, שלא מפחדים מאף אחד, היו עושים מאחד כמו נתניהו קציצות וחושפים את ערוותו המתנדנדת, אבל בערוץ 2 כמו בערוץ 2 שומרים על "ממלכתיות" מכובדת ולא פוגעים בראש ממשלה מכהן. אז מה אם "ארץ נהדרת" אמורה להיות תוכנית בידור סאטירית, פוגעת, מרגיזה ונושכת ("זוכרים את "היי-ליברמן"?).

במוצאי יום העצמאות "ארץ נהדרת" איבדה סופית את הסאטירה כאשר שיחקה לידיו של נתניהו, שאחרי כישלונו היחסי בבחירות ניצל את ההזדמנות ש"ארץ נהדרת" העניקה לו והוסיף לתדמיתו כמה נקודות חשובות בקרב על דעת הקהל. רה"מ אף עמד ונופף לקהל, שקיבל אותו בתשואות של כוכב עליון. זו היתה בהחלט הופעה בלתי נשכחת. בהופעתו זו הוכיח נתניהו כמה הוא מבוזבז בתור ראש ממשלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן