Skip to content

כלל ביטוח משיקה תשתית דיגיטאלית חדשה

התשתית הנקראת "Clal on line" תיושם בשלב ראשון על גבי טאבלט (אייפד או אנדרואיד) והוא יאפשר לסוכן לתת שירות מלא ללקוחותיו לרבות תהליך של מכירה ישירה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק, תוך התממשקות מלאה לכל מערכות המידע הרלוונטיות בכלל ביטוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח. לזהות הזדמנות עסקית. צילום: תמר מצפי.
איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח. לזהות הזדמנות עסקית. צילום: תמר מצפי.

כלל ביטוח משיקה תשתית דיגיטלית חדשה לניהול של סוכנות הביטוח, תחת השם "Clal on line". זהו מהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים, שיהוו מהפכת שירות אותה מובילה כלל ביטוח בחודשים האחרונים.

השלב הראשון מיושם על גבי טאבלט (אייפד או אנדרואיד) והוא יאפשר לסוכן לתת שירות מלא ללקוחותיו לרבות תהליך של מכירה ישירה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק, תוך התממשקות מלאה לכל מערכות המידע הרלוונטיות בכלל ביטוח.

"Clal on line" מאפשר לסוכן לראות תמונת לקוח מלאה, לזהות הזדמנויות מכירה, לעקוב אחר פעילות הלקוחות, לקבל התראות והודעות בנוגע למבוטחים. התשתית כוללת: תזכורות, מחשבונים, סימולטורים, איתורנים, טפסים, מבצעים, ביצועים, נתונים ועוד.

איך השירות עבד עד היום?

השירות בעולם הביטוח נתפס בירוקראטי, ארוך ועמוס בפרוצדורות. תהליך ההפקה של פוליסת ביטוח כולל מילוי של טפסים רבים ושונים, החתמות, משלוח למשרדי המבטחת, חיתום, הזנה למחשב, העתקים ועוד . בסיומו של התהליך מונפקת הפוליסה והיא נשלחת אל הסוכן והמבוטח.
התהליך מראשיתו ועד להגעת הפוליסה אל הסוכן והמבוטח נמשך כחודש.

עתיד עולם הביטוח

התשתית החדשה של כלל ביטוח תאפשר לסוכן הביטוח לעבוד מכל מקום ובכל זמן תוך שהוא מחובר לכל המערכות התפעוליות של כלל ביטוח ב- on line ללא צורך במעבר בין מסכים, שדות וניירת. הגישה הישירה אל נתוני האמת ושימוש בממשק דיגיטלי יקצרו את כל התהליך וימזערו טעויות אנוש, שעשויות לעכב את תהליך הפקת הפוליסה למבוטח.

החיבור ל- data base יאפשר לסוכן למכור מוצרים המותאמים ללקוח, ללא כיסויים מיותרים.
בתום תהליך מילוי הפרטים הרלוונטיים הפוליסה מונפקת באופן מיידי, נשלחת באמצעות המייל ונכנסת לתוקף תוך כ-72 שעות.

"מדובר במהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים שמטרתם לשפר את השירות לסוכנים. סוכן הביטוח של כלל יוכל החל מהיום לזהות הזדמנות עסקית לביטוחי בריאות וריסקים, למלא את הצהרת הבריאות הנדרשת במערך הדיגיטלי, לאשר כיסוי ולהפיק פוליסה בזמן אמת, מכל מקום ובכל זמן", מסביר .
הסוכנים הם הכוח שמניע את העסק שלנו, ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו. נפעל תמיד לתת להם פתרונות חדשניים שישפרו את ניהול העסק שלהם", הסביר איזי כהן מנכ"ל כלל ביטוח.

יעקב (צ'יקו) זכריה משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים בכלל ביטוח הוסיף: "בעולם מתקדם, שירות מצוין הוא קודם כל שירות דיגיטלי, אנו גאים להיות הראשונים בענף שהביאו את הבשורה שתאפשר לסוכנים לנהל את העסק שלהם בפשטות, במהירות ובעלויות תפעוליות נמוכות"

"השירות החדש מבוסס על תשתית חכמה שמתממשקת לכל מערכות המידע בקבוצת כלל. בלחיצת כפתור אחת ניתן להתחבר ל- data base של הלקוח, לקבל את תמונת הלקוח המלאה, לתת לו שירות מידי ולהציע לו מוצרים חדשים המתאימים לצרכיו", מציין גיל ארזי מנכ"ל כללביט מערכות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן