Skip to content

רויאל קאריביאן אינטרנשיונל משיקה את סדרת הקוואנטום

חברת הספנות רויאל קריביאן אינטרנשונל, חשפה היום את הפרטים הראשונים על האוניות בסדרה החדשה שלה, הקוואנטום. החידושים הם עיצוב עכשיווי, חוויית צניחה חופשית, מכוניות מתנגשות, מרפסות וירטואליות, תאים מרווחים יותר ועוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

 

הקוואנטום אוף זה סיז. אחת משתי האוניות שיושקו בשנתיים הקרובות על ידי רויאל קריביאן
הקוואנטום אוף זה סיז. אחת משתי האוניות שיושקו בשנתיים הקרובות על ידי רויאל קריביאן

חברת רויאל קריביאן אינטרנשיונל חשפה אתמול פרטים ראשוניים על הדור הבא בחופשות השייט: שייט הקוואנטום. האוניות באיכות הקוואנטום יהוו קפיצת מדרגה בתעשיית הקרוזים כשייתוספו להן ריגושים, כמו חוויית צניחה חופשית – הרפתקה שמעיפה את האורחים לגובה של יותר מ-100 מטרים באוויר ומתחם ספורט ובידור עם מכוניות מתנגשות, זירת החלקת גלגליות ומרפסות ווירטואליות הראשונות בתעשייה, שבהן מכל תא באוניה "Quantum of the Seas" ישתקף נוף מהחלון.

לצד זאת, יוצעו תאי האורחים הגדולים והמתקדמים ביותר של חברת השייט. תאים אלה מחדשים בעיצוב, באחסון ובנוחות, .

הפרטים הללו ואחרים נחשפו על-ידי שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון, כריסטין צ'נווט, סנדקית "Quantum of the Seas", באירוע ייחודי לתקשורת ולאורחים חשובים הבוקר בניו יורק. "הדור החדש באוניות מעניק לנו הזדמנות לעשות קפיצה מדרגה נוספת בעיצוב הספינות. חדשנות תמיד הייתה חלק מהדנ"א שלנו, והשתמשנו בה כדי לתכנן את השייט באיכות קוואנטום", סיפר ריצ'ארד ד. פיין, יו"ר ומנכ"ל רויאל קריביאן שייט בע"מ.

לאחר שהובילו את תעשיית אוניות הקרוזים בפעילויות מקוריות כמו קיר טיפוס, החלקה על קרח, מדמה גלישת גלים FlowRider, סנטרל פארק ותיאטרון ימי (AquaTheater), תשלב סדרת הקוואנטום חוויות חדשות הבלעדיות לחברה והן :

• ידית המעוף (RipCord by iFly) – חוויית הצניחה החופשית הראשונה בים, המאפשרת לכל אדם ליהנות מהריגוש והתרוממות הרוח של צניחה חופשית, בסביבה מדומה, בטוחה ומבוקרת.

• כוכב הצפון (North Star) – תא זכוכית, המעביר את הנוסעים במסע  של יותר מ-100 מטרים מעל הים ומעל צידי האוניה, ומספק נוף  של 360 מעלות.

אדם גולדשטיין, נשיא ומנכ"ל רויאל קריביאן אינטרנשיונל, אמר: "הרוח החדשנית של המותג שלנו חיה ובועטת, ובאיכות קוואנטום, אנו מספקים פעילויות בלתי צפויות במרחבים הכי מדהימים. האורחים שלנו צריכים להתכונן ל-'WOW' של חייהם".

תא הזכוכית המרחף מעל ומצדי האוניוה בגובה רב
תא הזכוכית המרחף מעל ומצדי האוניוה בגובה רב

האוניות יציעו גם שלושה מתחמים חדשים ובלעדיים:
Two70° – הוא חדר ענק רב-שלבי, הקרוי על שם הנוף הפנורמי והמרהיב לים בן 270 מעלות, באמצעות קיר זכוכית, המשתרע על פני כמעט שלושה מפלסים בירכתי האוניה, יעדו של ה- Two70° ליצור מסע מהפכני מיום ללילה. כך אפשר יהיה להתחבר עם הים במהלך היום, כשה-Two70° מציע חלל סלון מודרני ונוח לאורחים המעוניינים לנוח ולהירגע. עם השקיעה, אפשר יהיה לצפות בבואו של הלילה, כל זאת בשילוב של מופעים חיים, כולל אקרובטים, וכן וידאו  עם תפאורה דיגיטאלית.

• המתחם המקורה הגדול ביותר בים, SeaPlex – הוא מרכז לספורט ייחודי ואיזור בילוי עם מגוון אפשרויות כמו להתנסות בבית ספר לקרקס עם טרפז מעופף וכן לשחק כדורסל במגרש ענק ורשמי על-פי כלליים בינלאומיים. לעת ערב, נהפך המגרש למרחב המכוניות המתנגשות וזירת החלקת גלגליות. לחלופין, אורחים יכולים לרקוד למוסיקה מתוזמרת מעמדת ה-DJ הצפה, שמרחפת מעל הפעילות בשטח.

• מיוזיק הול (Music Hall) הוא המרחב  שבו יכולים האורחים  ליהנות מהופעות חיות, תקליטנים, מסיבות לילה, שולחנות ביליארד ועוד.

תאים גדולים בתשעה אחוזים

התאים באוניות החדשות גדולים בממוצע של תשעה אחוזים מאלו שבאוניות בסדרת אואזיס (Oasis).

בכל חדר על-גבי Quantum of the Seas יש נוף, עם מרפסת וירטואלית (Virtual Balcony). רעיון עיצובי זה מכניס מרפסת מדומה לחדרי היוקרה ומציע נופים רחבי ידיים בזמן אמת של האוקיינוס ושל היעדים.

למשפחות עם ילדים, תאי משפחה (Family-Connected) המספקים גמישות והתאמה תוך שימוש בשלוש קטגוריות של עיצוב, ומאפשרים פריסה מיוחדת, המספקת חדרי שינה ושירותים נפרדים לכולם. התאמות אלו מאפשרות למשפחות ולקבוצות חברים הנוסעים יחד, ליהנות הן מחברה והן מפרטיות.

באוניה מוצעים מגוון תאי אירוח, כולל תאי סטודיו (Studio), חלקם עם מרפסות למטיילים בודדים, שלוש רמות של סוויטות קטנות (Junior) וכן סוויטות ענק (Loft).

עוד חידושים

עוד מחידושי הקוואנטום: מיטות שיזוף למבוגרים בלבד, יחד עם בריכה חיצונית, בריכה פנימית חדשה המקורה בגג חדיש ופארק מים (H20) לילדים, יוצעו לאורחים על הסיפון העליון.

זאת לצד מתחמי רויאל קריביאן בלעדיים וחוויות פופולאריות בקרב משפחות, כמו קיר טיפוס, מדמה גלישה FlowRider, תוכנית ההרפתקה הימית לילדים זוכת הפרסים, התינוקייה ואזור הפעוטות, האירועים עם דמויות ההנפשה של חברת דרימוורקס: שרק, קונג פו פנדה ומדגסקר.

ריחוף בגובה של 100 מטרים בנוסח צניחה חופשית על הקוואנטום
ריחוף בגובה של 100 מטרים בנוסח צניחה חופשית על הקוואנטום

האוניות יציעו גם מבחר עצום ומגוון של מסעדות מאי פעם. מידע נוסף על מסעדות, בידור ועוד חוויות מפתיעות ומתקנים חדשים על ה- Quantum of the Seasיפורט בחודשים הקרובים.

ראשונה תושק בסתיו 2014 ה-Quantum of the Seas, ולאחריה אחותה, Anthem of the Sea, באביב 2015. אוניות הקוואנטום בנות 18 סיפונים, במשקל כולל של 167,800 טון ברוטו, עם יכולת נשיאה של כ-4,180 אורחים בכ-2,090 תאים.

ה- Quantum of the Seasתצא מנמל ניו יורק בקייפ ליברטי למסעות בני 7 עד 12 לילות במהלך עונת החורף של 2014/15.

את חברת רויאל קריביאן מייצגת בישראל חברת סנורמה מזה 15 שנים. סנורמה, שבבעלות אורי שנבל וקבוצת קשרי תעופה, מייצגת מספר חברות שייט בינלאומיות נוספות בישראל ואתר האינטרנט שלה מאפשר חיפוש בזמן אמת אחר ההפלגה המבוקשת, קבלת מידע מלא על המסלולים והאוניות המוצעות ועוד מידע רב על עולם השייט.
סרט על החידושים באוניות:
http://www.youtube.com/watch?v=hScXsWCW0uE

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן