Skip to content

מי מפחד מ-H&M? רשת האופנה "YOOP" פותחת 10 סניפים חדשים בהשקעה של 3 מיליון שקל

יוסי מלכה, מנכ"ל רשת YOOP: "החברה נשענת על מערך ייצור מקומי, המעניק לחברה יכולת תגובה מהירה לכל טרנד אפנתי במחירים זולים ובאיכות טובה מאוד" רשת האופנה "YOOP" מרחיבה את פעילותה למרות מתקפת המותגים מחו"ל. הרשת פותחת 10 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של  3 מיליון שקל. הרשת פתחה לאחרונה סניפים בקריית שמונה, קניון עזריאלי […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוסי מלכה, מנכ"ל רשת YOOP: "החברה נשענת על מערך ייצור מקומי, המעניק לחברה יכולת תגובה מהירה לכל טרנד אפנתי במחירים זולים ובאיכות טובה מאוד"

אופנת yoop - חורף 2012. צילום: שי יחזקאל

רשת האופנה "YOOP" מרחיבה את פעילותה למרות מתקפת המותגים מחו"ל. הרשת פותחת 10 סניפים חדשים ברחבי הארץ, בהשקעה כוללת של  3 מיליון שקל.

הרשת פתחה לאחרונה סניפים בקריית שמונה, קניון עזריאלי בעכו, קניון עזריאלי בקריית אתא, קריית מלאכי ושדרות. במקביל הרשת הגדילה ושדרגה את חנויותיה, הפועלות בקניון הגדול בפתח תקווה ובקניון מלחה. בימים הקרובים ייפתחו סניפים במרכז עפולה ובקניון אורות באור עקיבא.

הסניפים החדשים מותאמים לקונספט העיצובי החדש של הרשת, וההנהלה מקפידה להכניס מדי שבוע דגמים חדשים לחנויות, על מנת להגדיל את מספר הביקורים בחנויות הרשת.

יוסי מלכה, מנכ"ל רשת YOOP אומר: "המותג YOOP משלים השנה 20 שנות פעילות, ונשען כולו על ייצור מקומי. הצלחנו למצוא נישה שיווקית ייחודית, במסגרתה אנו פועלים, ומצליחים לחדש ולהתחדש אל מול התחרות העזה, המגיעה ממותגי חו"ל וממותגים ישראליים. זאת בזכות העובדה כי החברה נשענת על מערך ייצור מקומי, המעניק לחברה יכולת תגובה מהירה לכל טרנד אופנתי במחירים זולים ובאיכות טובה מאוד. אני מרגיש ומאמין שתקופה זאת, שהיא ללא ספק מאתגרת ברמת שוק האופנה המקומי, מאפשרת התייעלות מצד השוק לטובת הצרכן, ובסופו של דבר תתרום להתפתחות עתידית של הענף כולו. אני בהחלט חושב שיש מקום לרשתות הישראליות המבססות לעצמן מערך שיווקי חכם".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן