Skip to content

נשיא המדינה יוביל את ספורטאי ישראל לאולימפיאדת לונדון

לראשונה בהסטוריה ,נשיא מדינת יישראל לא רק ישב ביציע הנכבדים במשחקים האולימפיים, לצידם של מלכים ונשיאים מכל רחבי העולם. הוא יוביל את הספורטאים לאולימפיאדה. היום אמרו לו בוועד האולימפי כי נוכחותו "נותנת לספורטאים הישראלים רוח גבית ותחושה כי הם מייצגים מדינה ועם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה בהיסטוריה, נשיא מדינת ישראל לא רק ישב ביציע הנכבדים במשחקים האולימפיים, לצידם של מלכים ונשיאים מכל רחבי העולם. הוא יוביל את הספורטאים לאולימפיאדה. היום אמרו לו בוועד האולימפי כי נוכחותו "נותנת לספורטאים הישראלים רוח גבית ותחושה כי הם מייצגים מדינה ועם" 

מאת צבי זינגר

נשיא המדינה, שמעון פרס, יוביל את משלחת ספורטאי ישראל למשחקים האולימפיים הקיץ בלונדון. כך הכריזו היום ראשי הוועד האולימפי הישראלי, במסגרת מסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה, במעמד נשיא המדינה והספורטאים.

נשיא המדינה היה היום אורח הוועד האולימפי בישראל וערך סיור מיוחד במוזיאון החוויה האולימפית. הנשיא נפגש עם ראשי הוועד האולימפי ועם חברי סגל לונדון ביניהם לי קורזיץ, אליס שלזינגר אריק זאבי ,שחר צוברי וכלת פרס ישראל לספורט, אסתר רוט-שחמורוב.

בתום מסיבת העיתונאים שערך הנשיא, הוא צפה באימון מיוחד של הנבחרת האולימפית בהתעמלות אמנותית ובמתעמלת  נטע ריבקין, כולן קבעו את הקריטריון למשחקי לונדון .

הנשיא פרס בחברת המתעמלות האמנותיות. תצלום: מארק ניימן\לע"מ

במסיבת עיתונאים שנערכה אחר כך, הודה יו"ר הועד האולימפי בישראל, צבי ורשביאק, לנשיא המדינה על שנענה בחיוב להזמנת הוועד האולימפי והוסיף כי "נוכחותך כראש המדינה לצידם של מלכים ונשיאים מכל רחבי העולם, נותנת לספורטאים הישראלים רוח גבית חזקה ותחושה כי הם מייצגים מדינה ועם. בשם הוועד האולימפי וכל ספורטאי ישראל אנו מודים לך על כי אתה ראשון נשיאי ישראל המגיע למשחקים האולימפיים ומציב את הספורט במקום הראוי לו בציבוריות הישראלית".

הג'ודוקא אריק זאבי אמר לנשיא כי תרומתו למורל האישי והכללי, גדולה. "כאשר ראיתי אותך מנופף למשלחת הישראלית מיציע הכבוד במצעד המשלחות, באתונה ובבייג'ין לבי התמלא גאווה. בעצם נוכחותך אתה מעניק תמיכה אדירה לנו הספורטאים ואנו רואים בך שותף לקידום הספורט ההישגי בישראל".

הגולשת לי קורזיץ ניצלה את ההזדמנות והעניקה לנשיא את החולצה הרשמית של משלחת ישראל ללונדון ומדליית זהב של הוועד האולימפי. חבר הוועד האולימפי הבינלאומי ,אלכס גלעדי, אמר לנשיא בחיוך : "הרווחת את מדליית הזהב ביושר על תרומתך לקידום הספורט בישראל".

נשיא המדינה, שמעון פרס אמר כי זהו כבוד גדול עבורו לייצג את ישראל ולהוביל את הספורט הישראלי באולימפיאדת לונדון. הנשיא כתב בספר האורחים של החוויה האולימפית: "אני מתפלל שתוסיפו להצית לבבות צעירים בישראל ומכל אולימפיאדה תביאו ישראל יותר מצטיינת

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן