Skip to content

סכסוך עבודה הוכרז בחברת הביומד "קמהדע"

גם עובדי "קמהדע" רוצים הסכם קיבוצי. האם להנפקה בנאסד"ק תהיה השפעה על כך? לפי יו"ר ההסתדרות בנגב, הפגישות עם ההנהלה נעימות אך טרם הושגה התקדמות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בישיבת מזכירות של הסתדרות העובדים בנגב שנערכה הערב (ראשון) בשעה 19:00, הוחלט להכריז על סכסוך עבודה ב"קמהדע".  הסכסוך יופעל בהתאם להתקדמות המשא ומתן מול הנהלת החברה על-פי החלטת הוועד וההסתדרות. יש לציין כי בימים אלה נבחנת הנפקה בנאסד"ק ו"קמהדע" עומדת לפני ביקורת של ה-FDA בקרוב.

מאיר בביוף, יו"ר ההסתדרות בנגב (צילום מתוך דף הפייסבוק הרשמי)
לא ראינו צעדים משמעותיים או נכונות מצד ההנהלה. מאיר בביוף, יו"ר ההסתדרות בנגב (צילום מתוך דף הפייסבוק הרשמי)

ב-12.02.13 התפקדו בהסתדרות העובדים בנגב יותר מ-50 אחוז מעובדי "קמהדע" במהלך בזק במטרה להשיג הסכם קיבוצי עבור כל עובדי החברה. בוועד העובדים חשו כי הדרך להסכם הקיבוצי לא יציבה וכי אין פגישות מסודרות, עקביות וממושכות מול ההנהלה. בקרב העובדים היו שקראו לבקש מההסתדרות להכריז על סכסוך עבודה. כאמור, בעוד שבועיים (14 יום לאחר שהוכרז הסכסוך) יוכלו העובדים ב"קמהדע" לפתוח בעיצומים מול הנהלת החברה.

לדברי מאיר בביוף, יו"ר ההסתדרות בנגב: "עלינו לקבל החלטות כבדות משקל הנוגעות להמשך תהליך המשא ומתן. עד כה התנהלו מספר פגישות, הן בבית ההסתדרות בנגב והן במשרדי החברה, אך צעדים משמעותיים או נכונות טרם ראינו מצד ההנהלה. נכון, הדברים מתנהלים בסבר פנים יפות ונעימות, אך לפנינו מטרה אחת ברורה שאליה אנו שואפים להגיע והיא חתימה על הסכם קיבוצי לעובדי קמהדע".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן