Skip to content

רבע גמר הפלייאוף בכדוריד יחל הערב

הערב (שני) יפתחו סדרות רבע גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד, כשהמשחק הראשון יהיה הדרבי התל אביבי בין מכבי לבין אס"א (19:00, הדר יוסף). מכבי ראשל"צ, שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה, תארח את א.ס רמת השרון (19:30). בני הרצליה תתמודד מול קרית מוצקין (20:00), והפועל ראשל"צ תארח את עירוני רחובות (20:15). ביום שישי ייערך המשחק השני […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב (שני) יפתחו סדרות רבע גמר הפליאוף בליגת ווינר בכדוריד, כשהמשחק הראשון יהיה הדרבי התל אביבי בין מכבי לבין אס"א (19:00, הדר יוסף). מכבי ראשל"צ, שסיימה ראשונה את הליגה הסדירה, תארח את א.ס רמת השרון (19:30). בני הרצליה תתמודד מול קרית מוצקין (20:00), והפועל ראשל"צ תארח את עירוני רחובות (20:15). ביום שישי ייערך המשחק השני בסדרות, ואם יהיה צורך במשחק שלישי הוא יתקיים בשני הבא. סדרות חצי גמר הפליאוף יחלו ב-3 במאי.


במקביל, יפתחו הערב משחקי הבית התחתון, גם כן בדרבי של בקעת אונו  בין אאודי סביון (16 נק') להפועל קרית אונו (12 נק') ב-20:00. א.כ נס ציונה (16 נק') – מכבי ארזים ר"ג (0) ב-20:30. ארזים כבר נשרה ללאומית, ואם קרית אונו תפסיד הערב לסביון, היא תצטרף אליה. במקרה כזה, המאבק יוותר בין נס ציונה לבין סביון על המקום הראשון בתום שלושה מחזורים שמוביל להישארות בטוחה לבין המקום השני שמוביל למשחקי המבחן מול הפועל ר"ג מהליגה הלאומית.
מכבי רעננה חגגה את החזרה שלה לליגה הלאומית. מחזיקת הגביע בעבר גברה על רמת השרון2 – 26:27 משער בשנייה האחרונה של ג'קי מנדיל. במקביל, קבוצת הנוער של מ.כ חולון זכתה באליפות הליגה העילית לנוער.
אמש, לעיני למעלה מ-7000 צופים בסקופיה שבמקדוניה, יורם פרץ ושלמה כהן שפטו את משחק רבע גמר ליגת האלופות שבו ניצחה קילצ'ה מפולין את מטאלורג המארחת – 25:27. אגב, השניים סיפרו שעוד לפני המשחק הייתה תכונה מטורפת סביב כרטיסים, כשבמועדון המארח שהדיח בעונה שעברה את מכבי ראשל"צ בפיינל פור המוקדמות לעלייה לליגת האלופות דיווחו כי נרשם ביקוש שיא של 25 אלף איש! לכרטיסים למשחק.
מחר (שלישי) ייערך גמר גביע המדינה לנשים בין מ.כ חולון לבין בנות הרצליה (19:00, הדר יוסף). חולון והרצליה יפגשו גם בשני משחקי גמר הפליאוף על אליפות ליגת הנשים.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן