Skip to content

שלושה ילדים ברחו מפנימייה במרכז הארץ

השלושה סיפרו למפקד יחידת הסיור שבבוקר הם החליטו לברוח מהפנימייה שבה הם שוהים כי מתנהגים אליהם לא יפה. הם טיפסו על הגדר ונמלטו מהמקום וכך יצאו למסע רחוק ככל האפשר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מפקד יחידת הסיור של משטרת באר שבע הופתע כשהגיע לטפל באירוע בפיצוצייה בעיר באר שבע. שלושה ילדים בני 11-13 אשר טיפסו על גדר של הפנימייה שבה הם שוהים באזור רמת השרון הגיעו לרכבת, עלו וביקשו להגיע ליעד הרחוק ביותר מבחינתם באר שבע. כשהגיעו לבאר שבע הם נכנסו לפיצוצייה וביקשו לאכול, מאחר שהיו רעבים אך לא היה בידם כסף. בעל הפיצוצייה, אשר חשד שמשהו אינו כשורה, הזעיק את המשטרה ומסר לידה את הילדים.

מפקד יחידת הסיור, מתי צרפתי, הגיע למקום ואסף את הנערים אליו לניידת. הם סיפרו לו שבבוקר הם החליטו לברוח מהפנימייה שבה הם שוהים כיוון שמתנהגים אליהם לא יפה. הם טיפסו על הגדר ונמלטו מהמקום וכך יצאו למסע רחוק ככל האפשר. עוד הם סיפרו לו שהם רעבים. מתי לקח את הילדים למסעדה ובמקביל הודיע לאחראי בפנימייה על כך שהילדים נמצאו.

הקצין עם שניים מהילדים שברחו (צילום: משטרת ישראל)

הילדים נשארו איתו עד להגעת הגורמים המטפלים, ובזמן זה מתי הסביר להם על הסכנות הטמונות במעשה שהם עשו ושיש דרכים אחרות להתמודד ולא על ידי בריחה. "הרגשתי בפעולה זו סוג של מחויבות אבהית. הרגשתי שהילדים האלה מאוד מאוד רעבים. מדובר בילדים מאוד קטנים", כך סיפר צרפתי "למגפון".

"בהתחלה הם היו מאוד חשדנים, בקושי רצו לדבר, ולא רצו לעלות לרכב. הייתי חייב להתחבר אליהם. פניתי אליהם ואמרתי ש'אני פה כדי לעזור לכם. אתם לא מכירים את באר שבע, אתם עלולים להסתבך'. לקחנו אותם למסעדה, והכול בצורה חברית, אבהית. האמון נוצר ורק אחרי ששבעו והתאוששו נסענו לתחנת המשטרה והתחלנו בנהלים הרגילים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן