Skip to content

בעקבות חוב כספי – אח דקר את אחיו למוות

גבר מבת ים חשוד שדקר למוות את אחיו בשל סכסוך כספי. החשוד הובא להארכת מעצר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אלברט בן שטרית בן  53,  נדקר הבוקר (שלישי) למוות במכולת ברחוב ניצנה בבת ים. לפי החשד נדקר הנרצח בידי  אחיו, בן חמישים, שככל הנראה דקר אותו ונמלט מהמקום. שוטרי יס"מ מרחב אילון סרקו אחריו ועצרו אותו בדירת מגורים בעיר.

זירת הרצח בבת ים (צילום: משטרת ישראל)

הבוקר, סמוך לשעה 07:30, התקבלה הודעה במוקד המשטרה על אדם שנפצע קשה מדקירות במכות בעיר. כוחות משטרה ומד"א שהוזעקו למקום מצאו את הגבר פצוע אנושות וחסר הכרה. לדברי מד"א הצוות ניסה לבצע בו פעולות הצלה אך נאלץ בסופו של דבר לקבוע את מותו במקום. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי השניים התווכחו באשר לסכסוך כספי ביניהם, ככל הנראה בנוגע למכירת רכב. להערכת חוקרי משטרת מרחב איילון מדובר כנראה בחוב של כמה אלפי שקלים אשר הוליד את העימות בין שני האחים.

חוקרי המשטרה בזירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)

ניצב-משנה יהודה דהן,  אמר כי לפי החשד בעקבות הוויכוח ביניהם "לקח החשוד סכין והחל לדקור את אחיו עמוקות. הוא ברח ברגל והסתתר בדירה סמוכה. כוח יס"מ פרץ למקום ועצר אותו". עוד נודע כי בחקירתו, קשר החשוד את עצמו לאירוע. המשטרה תבקש היום בבית המשפט את הארכת מעצרו.

בליל שבת האחרונה נרצח בעיר התחתית בחיפה, מחרוס זובידאת בן ה-18 בעקבות תגרה שפרצה בין שתי קטינות לבין ילדה בת 13, אחת מהן אחות הנרצח. בעקבות כך התערבו משפחות הקטינות במריבה ולפי החשד, צעיר בן 17, אחיה של אחת הקטינות, הוא זה שדקר את זובידאת כשזה הגיע לבית משפחת הקטינה.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן