Skip to content

הצילו!!! מתקפת הריאליטי נפתחת

היכונו למתקפת ריאליטי. פסח עבר וכך גם יום העצמאות ותרועת החצוצרות מכריזה שהמבול קרב. מיום ראשון הקרוב יכה בנו האח הגדול במלוא העוצמה. האח הגדול, המרוץ למיליון, מעושרות. וזו רק ההתחלה. חכו חכו לכוכב נולד, לאקס פקטור בערוץ 10, לדייט בחשיכה ולהישרדות שעל ערוץ שידורה מתנהל מאבק רווי יצרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זה מתחיל במוצאי השבת הקרובה עם מעושרות בערוץ 10. מיד למחרת, תציף אותנו קשת בערוץ 2 עם האח הגדול וכעבור שבוע, במוצאי שבת תציב רשת בערוץ 2 את התחרות שלה למעושרות: המירוץ למיליון. התכניות הללו יפומפו פעמיים בשבוע וישרפו כל ערב פנוי.

עוד יום עובר ועוד שנה והחיים כולם ריאליטי.

במעושרות נזכה לכבוד ולעונג לצפות שוב בניקול ראידמן, רעייתו החסודה והצעירונת של מיכאל צ'רנוי ובלאה שנירר שמצהירה כמה "פאן לה" ומכסה בנשיקות דביקות את איל גולן ידידה ה"חום". אליהם מצטרפות מממלכת הביזאר העשיר והמגלומני גם ג'ניפר סנוקל העולה החדשה (חמש שנים) מקנדה ומאל.איי. מיינד יו,  שעומדת להשיק חנות אופנה שתאתגר את ראידמן שחנותה בכיכר המדינה זכתה לפרסום חינם במהלך מעושרות 1.

<

למי שהחמיץ את החוויה: הפרומו למעושרות

עוד משתתפות חדשות במעושרות הן יעל גל הגרושה, אמא לשתי ילדות המגדירה עצמה כ "מעצבת פנים לאלפיון העליון" , אייריס זנדר  בת החמישים שבדומה לשנירר עוסקת בספורט ובשמירה על מראה צעיר, כתריאטלוניסטית וכמטפלת אנטי אייג'ינג. במאית הסדרה: אורנה בן דור.

לעומת מעושרות, שחשפו כבר את המשתתפות בפרומואים מעוררי חלחלה, הרי באח הגדול שומרים את הסוכריה עטופה היטב לרגע ההשקה הגדול שיתמתח על פני כמה שעות רוויות פרסומות, ביום ראשון בערב. זו העונה החמישית של האח הגדול שהפרובוקציות שלה הגיעו עד שערי בית המשפט- עתה בתביעה של עדנה קנטי, שעה קלה לאחר שסער שיינפיין הגיע עם קשת להסדר מחוץ לכתלי בית המשפט. על אף הכל, אושרו השידורים הישירים מבית האח הגדול עונה חמש: המועצה לשידורי כבלים ולווין אישרה היום את העלאת ערוץ האח הגדול שיאפשר לצופים לצפות, בכל רגע נתון, במעשיהם ובדבריהם מחיי הנפש של שוכני הבית . 

מנחי האח הגדול: אסי עזר וארז טל (צילום: עודד קרני)

 

אירוע הפתיחה יועבר בשידור חי מנווה אילן, במהלכו יוצגו בהדרגה כל משתתפי התכנית. מן הסתם בחירת המשתתפים תעיף אותנו שוב אל מחוזות האקסצנטריות חסרי הגבולות – כפי שזכינו לראות בעונות הקודמות. בו בערב (ראשון), תימתח התכנית הראשונה עם סיור שיגיש המעצב דניאל חסון בבית האח הגדול . חסון ישוחח  עם  המעצב הראשי של הבית  מיכאל ששון על מקורות ההשראה שלו ותרשו לנו לנחש כי במהלך התכנית ניחשף גם לאי אלו מותגים בעלי אופי פרסומי שהמריצו את מעצבי הריהוט ותכולת הבית לתרום לו מהשראתם . אם לא די בכך, הרי ביום שני ייערך דיון בהנחיית חיים אתגר ובהשתתפות ורדה רזיאל ז'קונט, העיתונאי גדעון לוי והבמאי אורי פסטר על "תופעת האח הגדול". זה מה שנקרא לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

 

 

ובמוצאי שבת, ה-11 במאי, יתחיל בערוץ 2 (רשת) המרוץ למיליון 3 . אחרי מיליון השקלים ירוצו באירופה הקלאסית רונית ולירן, יסמין ושימי, דנה ואימה דבי . 

מעניין לדעת מה השטף הזה יעשה לכמה אנשים מזן ריאליטי אמיתי שחיים בבית ובוהים מדי ערב במרקע. עד כה בחנו את ההשפעות ההרסניות של הריאליטי על משתתפי התכניות, אבל מה איתנו??? הצילו!!!!

 

1 Comment

  1. פנינה כץ
    5 במאי 2013 @ 8:26

    אכן מדובר במתקפה של ריק גדול שתשטוף את מוחם של אחוזים ניכרים מאוכלוסיה ישראל. לפחות המידרוג של האח הגדול בפעם האחרונה הצליח לגרוף מעל 30% צפיה ואין ספק שערוץ 10 הזדקק למעושרות כדי לקבל תקציבי פירסום לעומת המתחרה שלו." הבוגרים" שבינינו שמסוגלים להכיל את זוועות הנובוריישיות ולהתבונן בערגה אפילו אין מה לעשות הם בעיני מקרים אבודים, אך מטרידים אותי אלפי הילדים [שההורים מתירים להם לצפות בתכניות אלה] שייחשפו לזוועה התרבותית והחינוכית של תכניות אלה .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן