Skip to content

מ.כ חולון זכתה בגביע המדינה לנשים בכדוריד

חולון גברה בגמר 27:30 על האלופה בנות הרצליה וקטעה רצף של ארבע זכיות בגביע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מ.כ חולון היא מחזיקת גביע המדינה לנשים אחרי ניצחון 27:30 על הדאבליסטית בנות הרצליה. חולון קוטעת את הרצף  של הרצליה שכלל 4 זכיות רצופות, במשחק שהתנהל בהדר יוסף לעיני כ-800 צופים.
הפתיחה הייתה של חולון שעלתה ל-4:8 בדקה ה-17, משער של ירדן ברגמן המצטיינת ממסירה על מגרש שלהם של השוערת חגית אברמוביץ'. הרצליה המשיכה להתקשות, וברגמן בשערה השישי שלחה את הרצליה לבקש פסק זמן ראשון בדקה ה-18, אחרי ריצת 0:5 של חולון – 4:9. נטלי ברטו החזירה את הרצליה למשחק, ועד למחצית התנהל משחק צמוד – 12:15 להרצליה במחצית.

בפתיחת המחצית השנייה, הרצליה הבקיעה ארבעה שערים רצופים, שניים של ברטו ושניים של דנה אפלבוים, שהובילו למהפך – 15:16 בדקה ה-35. שרית אמרבי-כהן השוותה, וברגמן החזירה את היתרון של חולון בפנדל והעלתה בשער נוסף ל-16:18 לחולון (37'). מעין סלונים הקטינה וברגמן כבשה והורחקה לשתי דקות. ברטו כבשה בפנדל – 18:19 לחולון בדקה ה-40. שרית אמרבי-כהן הורחקה לשתי דקות, וברטו השוותה בשערה התשיעי – 19:19 (43').

הלימה מוסה בשערה הראשון העלתה ל-19:20, חגית אברמוביץ' סיפקה עוד עצירות טובות וראבקה אזרחי גם כן מנעה שער בטוח במתפרצת. לבסוף ילנה רוזנשטיין העלתה ל-19:21 (47'). ג'ולי בנזצ'יק ועמית איזק כבשו להרצליה, וברגמן בשער ה-10 שלה ביניהן, וחולון הובילה 21:22 (49'). המשחק המשיך צמוד, עד שהלימה מוסה העלתה ל-25:28, כשנותרו 4 דקות לסיום. מאמן הרצליה גיל רבן לקח פסק זמן. אפלבוים ובן שושן כבשו, אבל ברגמן נתנה את האות לחגיגות עם 26:30. אלה קהתי רק חתמה – 27:30.

כבשו לחולון: ירדן ברגמן 12, נלי אמינוב 6, שרית אמרבי-כהן, ילנה רוזנשטיין והלימה מוסה 3 כ"א, שרון בן שושן 2, רותם סגל 1. כבשו להרצליה: נטלי ברטו 10, דנה אפלבוים 8, עמית איזק 3, ג'ולי בנצז'יק ומעין סלונים 2 כ"א, בר אורינגר ואלה קהתי 1. שפטו יורם פרץ ושלמה כהן.
מאמן הרצליה, גיל רבן: "הרצף נגמר וברור שזה מאכזב. היו לנו שתי השחקניות הכי טובות בארץ שעזבו העונה, אבל אלו לא תירוצים. פשוט לא שיחקנו כקבוצה. ביקשתי ללכת פנימה, עשינו המון טעויות. ברור שזה מאכזב אבל צריכים להתכונן למשחק בשבת בגמר הפליאוף על האליפות".
מאמנת חולון, אאורה פרידמן: "הרצליה קבוצה שרצה בשנים האחרונות עם 4 דאבלים רצופים. שנים אמרו שאי אפשר לנצח את הרצליה, אבל אני מכניסה לבנות בשלוש השנים האחרונות שזה אפשרי. בעבודת צוות, ובניסיון. עם השנים האלה צמחנו והשתפרנו. אין לי קבוצה מושלמת, אבל הבנות נתנו את הכל. אני אוהבת וגאה בהן, שהן האמינו בי שאפשר תמיד. אין קבוצה שאי אפשר לנצח. עכשיו אנחנו צריכים לרדת עם הרגליים לקרקע, לקראת גמר הפליאוף. זו זכייה שמחה ומתוקה מאוד".
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן