Skip to content

נתניהו: שום שביתה לא תרתיע אותנו

ראש הממשלה בישר בנאומו במליאת הכנסת כי יביא בשבוע הבא רפורמה שתוזיל את כלי הרכב הפרטיים ולאחר מכן יביא גם רפורמת ענק בנמלים ורפורמות נוספות שמטרתן להוזיל את המחירים. יחימוביץ', בתגובה, תקפה את תפיסתו הכלכלית של נתניהו: "שהולכת עכשיו להלום בלי רחם באותה מערכת חינוך, באותה מערכת בריאות, באותה מערכת רווחה שהוקמה מתוך אתוס וחזון […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יביא בשבוע הבא רפורמה שתוזיל את כלי הרכב הפרטיים ולאחר מכן יביא גם רפורמת ענק בנמלים. נתניהו הבטיח זאת בנאום שנשא במליאת הכנסת לרגל יום הרצל ואמר, בהתייחסו לאיומי השביתה שהשמיע היום עופר עיני: "שום שביתה לא תרתיע אותנו מליישם את הצעדים האלה לטובת אזרחי ישראל".

"שום שביתה לא תרתיע אותנו". נתניהו. (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)
"שום שביתה לא תרתיע אותנו". נתניהו. (צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ)

"אנחנו הולכים ליישם את התפיסה הזאת שהייתה ללא שום ספק תפיסתו של מייסד הציונות", אמר נתניהו. "אנחנו מתכוונים להמשיך בשורה של רפורמות להגדלת התחרות במשק. אחרי הרפורמה הגדולה שעשינו בסלולר, ואחרי רפורמת השמיים הפתוחים שאישרנו השבוע בממשלה, נביא לממשלה בשבוע הבא רפורמה נוספת שמטרתה הוזלת הרכבים הפרטיים בישראל. אחריה תבוא רפורמת ענק בנמלי הים בישראל ועוד רפורמות רבות שמטרתן להוזיל את המחירים של המוצרים והשירותים לכלל אזרחי ישראל. שום שביתה לא תרתיע אותנו מלבצע את הצעדים האלה לטובת כלל אזרחי ישראל".

"היד שהולכת להלום בלי רחם". יחימוביץ' (צילום ארכיון: דן בר דוב)
"היד שהולכת להלום בלי רחם". יחימוביץ' (צילום ארכיון: דן בר דוב)

דבריו של נתניהו הביאו את יו"ר העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', להתעמת אתו ראש בראש. "החזון של הרצל היה ברור ועז כשהוקמה המדינה בלי שקל, או בלי גרוש בקופה", אמרה יחימוביץ'. "לא רק צבא עם שישמור על נפשנו הוקם כאן במהירות, אלא גם מערכת חינוך, חוק חינוך חובה חינם, ומערכת רווחה – בלי שקל בקופה. איזה מרחק בלתי נסבל יש בין התפיסה הזאת, שבזכותה אנחנו מה שאנחנו היום – ובין היד שהולכת עכשיו להלום בלי רחם באותה מערכת חינוך, באותה מערכת בריאות, באותה מערכת רווחה שהוקמה מתוך אתוס וחזון לרווחת בני האדם שהתכנסו כאן בלי הבדל גזע דת ומין. אני יודעת אדוני ראש הממשלה, שתפיסת עולמך מאמינה שמדינה צריכה להתנהל כמו עסק ולזנוח את בני האדם, ומקצצת, ומקטינה את המדינה, ומתנערת מאחריות לאזרחיה יותר ויותר", אמרה יחימוביץ'.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן