Skip to content

חגי בדש: להעביר את הבעלות על אי.די.בי. פיתוח לנושים

כך אמר היום מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, בכנס סוכני ביטוח באילת. לדבריו העברת הבעלות תייצר חברה בריאה, שתשרת את החובות שלה ולא את בעל השליטה. תגובת אידיבי פיתוח: "יצא המרצע מן השק. בדש הוכיח סופית שמטרתו היא להשתלט על נכסיה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פנינו לבית המשפט להעביר את הבעלות על חברת אי.די.בי פיתוח לנושים. זאת מכיוון שאי.די.בי. הוא קונצרן שלא יכול לעמוד בהתחייבויותיו. כך אמר היום חגי בדש, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, בכנס סוכני ביטוח באילת. לדברי בדש, העברת הבעלות לנושים תייצר חברה בריאה, שתשרת את החובות שלה ולא את בעל השליטה.

חגי בדש ,מנכ"ל פסגות גמל
חגי בדש, מנכ"ל פסגות גמל

בדש ציין שהוא מציע לנהוג בהליך הדומה לאי עמידה בהחזרי משכנתה, כשאז מעקלים את הבית. לעומת זאת, טען, שכאשר חברה לא עומדת בהחזריה חובותיה, דוחים לה את מועד ההחזר כל פעם מחדש ובסוף מוותרים ומוחקים חלק מהחוב ולמרות זאת השליטה נשארת בידי בעלי השליטה. הגיעה זמן להפוך זאת, טען, ומי שלא יכול לעמוד בהחזרי החוב, לנקוט בכל האמצעים, כולל מסירת החברה לידי בעלי החוב.

תגובת אידיבי פיתוח: "יצא המרצע מן השק. בדש הוכיח סופית שמטרתו היא להשתלט על נכסיה המצוינים של אי די בי פיתוח, חברה אשר בקופתה כ- 1.1.מיליארד שקלים והיא עומדת בכל התחייבויותיה. לאחר שלצערנו אנו מכירים כבר את דפוסי ההתנהגות הפופוליסטיים של בדש אין זה מפתיע כי הוא מנסה לרכב על הגל הנוכחי בכדי להמשיך ולנסות להשיג את מטרתו – השתלטות על נכסיה של הקבוצה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן