Skip to content

אייר פראנס מרחיבה את טיסות המיני גם לפריז

במסגרת פורמט מיני וקלאסי (Mini & Classic) , שהושק לפני כמה חודשים, מציעה החברה לנוסעים שטסים ללא כבודה להוזיל את כרטיס הטיסה. מחיר כרטיס מיני לפריז הוא החל מ-387 דולר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת אייר פראנס, הודיעה על הרחבת תוכנית הטיסות בפורמט Mini & Classic גם לקו ת"א – פריז. הפורמט, שהושק לפני כמה חודשים ל-58 יעדים בטווח קצר ובינוני, כלל בין היתר את הטיסות בקווים: ישראל – מרסיי וישראל – ניס וכעת יורחב ל-81 יעדים נוספים וביניהם גם קו ת"א – פריז. השקת התוכנית בפורמט Mini & Classic, מהווה למעשה נדבך נוסף ביישום תוכנית ההתייעלות של החברה הכוללת, בין היתר, שדרוגים והצעות מכר אטרקטיביות ללקוחות החברה. התוכנית המורחבת נכנסת לתוקף לנוסעים שיזמינו כרטיסים לטיסה החל מה 5 ליוני 2013.

אייר פראנס. תוכנית מיני או קלאסי בקו תל אביב - פריז. צילום ויקיפדיה
אייר פראנס. תוכנית מיני או קלאסי בקו תל אביב - פריז. צילום: ויקיפדיה

לבחירה: או מיני או קלאסי

בפני הלקוחות עומדת האפשרות לבחור בין כרטיס טיסה בפורמטMini אוClassic ; כרטיס קלאסי, נותר כפי שהיה עד היום, וכרטיס טיסה בסיסי שייקרא "מיני". השוני המרכזי בין שתי ההצעות הוא שבהצעה הקלאסית מחיר כרטיס הטיסה יגלם למעשה גם את עלות הכבודה המותרת לנוסעים; מזוודה אחת עד 23 קילו ותיק יד עד 12 קילו. לעומת זאת, נוסעים שיהיו מעוניינים להוזיל את טיסתם, ירכשו כרטיס טיסה בהצעת ה- "מיני" ואם ירצו להוסיף מזוודה נוספת לכבודת היד, ישלמו על כל מזוודה 30 דולר בעת הצ'ק-אין בנמל התעופה, או 15 דולר במידה ויבחרו לעשות זאת באתר האינטרנט, או באמצעות סוכן מבעוד מועד. מחיר כרטיס "מיני" לפריז יהיה החל מ- 387 דולר (בהתאם לתנאי הנסיעה).

תוכנית מיני או קלאסי

תוכנית הטיסות החדשה בפורמט Mini  או Classic הושקה בינואר האחרון ל-58 יעדים בטווח הקצר והבינוני, וכעת תורחב ל81 יעדים נוספים. התוכנית הושקה במסגרת המשך תהליך ההתייעלות של החברה וכחלק מאסטרטגיית הפיתוח המתמקדת בטובת הלקוח. חברת אייר פראנס ביצעה לשם כך התאמה של שירותיה חדשים לטובת שינויים בהרגלי הצריכה של הלקוחות הקיימים, במקביל לפניה ללקוחות חדשים, וזאת באמצעות הצעות מחיר ייחודיות. תכנית הטיסות החדשה מגבירה למעשה את האטרקטיביות של הצעות הטיסה של אייר פראנס ומהווה פתרון יעודי ל 60% מקהל היעד העיקרי של החברה. יתרון בולט נוסף הוא יצירת גמישות בקרב הנוסעים בתכנון הנסיעה, כך שיוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת להם ביותר. חשוב להדגיש כי על הקרקע ובמהלך הטיסה כל הלקוחות מקבלים את אותו השירות שמציעים נציגי אייר פראנס. כמו כן, הנוסעים יוכלו להסתייע בשירותים הדיגיטליים לניהול הנסיעה באמצעות הסמארטפון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן