Skip to content

נתניהו "רואה בחומרה" את ניסיון החיזבאללה להחדיר מל"ט לארץ

ראש הממשלה קיבל את העדכון על ניסיון החדירה, כשהיה בטיסה בדרכו לצפון, לביקור בכפר ג'וליס לרגל חגיגות נבי שועייב. מסוקו של ראש הממשלה נחת לזמן קצר עד לסיום היירוט, ואז המשיך ליעדו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על ניסיון החיזבאללה להחדיר את כלי הטיס הבלתי מאויש לתחומי ישראל: "אני רואה בחומרה רבה את הניסיון הזה לפרוץ את גבולנו. נמשיך לעשות כל מה שצריך כדי לשמור על ביטחונם של אזרחי ישראל".

"אנחנו עוקבים בעניין ובדאגה על המתרחש בסוריה ובלבנון". בנימין נתניהו בכפר ג'וליס. (צילום: משה מילנר/לע"מ)
"אנחנו עוקבים בעניין ובדאגה על המתרחש בסוריה ובלבנון". בנימין נתניהו בכפר ג'וליס (צילום: משה מילנר/לע"מ)

ראש הממשלה קיבל את העדכון על ניסיון החדירה, כשהיה בטיסה בדרכו לצפון, לביקור בכפר ג'וליס לרגל חגיגות נבי שועייב. מסוקו של ראש הממשלה נחת לזמן קצר עד לסיום היירוט, ואז המשיך ליעדו.

בהגיעו לכפר ג'וליס התייחס נתניהו למצב בסוריה ובלבנון: "אנחנו עוקבים בעניין ובדאגה על המתרחש בסוריה ובלבנון. סוריה מתבקעת ולבנון בלתי יציבה. בשני המקומות נשקפים איומים בלתי מבוטלים כלפי מדינת ישראל. בסוריה ישנם שני איומים ישירים: הראשון, זליגת נשק מתקדם לידי ארגוני הטרור והשני ניסיון חדירה של מחבלים וטרוריסטים דרך גבולותינו וירי לעבר יישובנו במדינת ישראל. אנחנו נערכים לטפל בשני הנושאים הללו, אנחנו ערוכים לטפל ואנחנו מטפלים בשני הנושאים. מדינת ישראל תיערך כראוי לטפל בכל איום גם מסוריה וגם מלבנון, מהים מהאוויר ומהיבשה״.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן