Skip to content

ירה באשתו לעיני הבת וירה שוב לווידוא הריגה

כתב אישום חמור הוגש הבוקר בבית המשפט נגד המאבטח שירה למוות באשתו במכוניתם בצומת גנים בפתח תקווה, בנוכחות ילדתם. מכתב האישום עולה כי הגבר זעק לעבר אשתו "יא ארורה" ואז ירה בה. לאחר שהבת נמלטה מבועתת, שב וירה באשתו פעם נוספת בראשה. עורך דינו: "משפטו של הנאשם יתנהל בבית המשפט ולא בכיכר השוק"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום חמור נגד תושב המרכז, בגין רצח אשתו בסוף חודש מרץ השנה בפתח תקווה. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד קרן לוי, הנאשם החזיק באקדח מתוקף עבודתו כמאבטח. הוא לא השלים עם רצונה של המנוחה להתגרש ממנו, ומשהבין כי אינה מעוניינת לחזור אליו והיר רוצה בפרידה סופית, גמלה בלבו ההחלטה להמיתה.

ב-26/3/13 בשעות הצהריים יצר הנאשם קשר עם המנוחה וביקש ממנה שתגיע לאסוף אותו בשעות הערב, ברכבם המשותף. היא אספה אותו לקראת השעה 21:00 יחד עם שתי בנותיהם. הגבר התיישב במושב הקדמי כשהוא חמוש באקדחו. אחת הבנות, בת 17, נסעה עמם וירדה בבית חברתה בעיר.  זוג ההורים ובתם בת ה-15 המשיכו בנסיעה. במהלך הנסיעה שוחחה האישה עם הנאשם וניסתה לעודד אותו ולשכנעו כי מהלך הגירושין יהיה נכון לשניהם. כשהגיעו לצומת גנים בפתח תקווה ביקש הנאשם מהמנוחה לעצור את הרכב בצד הדרך בטענה כי עליו לרדת במקום זה. בעוד הם משוחחים, שלף הנאשם את האקדח, דרך אותו, אחז בידו השמאלית בראשה של המנוחה וירה ירייה אחת בראשה באומרו: "יא ארורה", הכול בנוכחות בתם הקטינה שהייתה ברכב.

(צילום: ויקימדיה)
מכתב האישום: יום או יומיים לפני הרצח ערך האיש "ניסוי כלים" (צילום: ויקימדיה)

בעקבות הירי נמלטה הקטינה בת ה-15 מהרכב בזעקות. הנאשם נותר לשבת ברכב ורק לאחר זמן מה יצא, ניגש לדלת הנהג ברכב ובדק את מצב הדופק של המנוחה. משסבר הנאשם כי היא עדיין בין החיים נכנס שוב לרכב, נטל את האקדח שהיה מונח על רצפת הרכב תחת מושב הנוסע הקדמי וירה בראשה ירייה נוספת.

הגבר, שהועסק כמאבטח במוסד חינוכי בפתח תקווה והחזיק את כלי הנשק ברישיון, מואשם כי רצח את אשתו כיוון שרצתה להתגרש ממנו. נגד האיש, בשנות ה-50 לחייו, הוגשה במקביל בקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מהבקשה עולה כי האיש הודה בפני שוטר שהוזעק למקום וכן בפני חוקר משטרה כי רצח אותה כיוון שלדבריו היא מיררה את חייו, ולטענתו הוא היה במצב של ב"אי שפיות" זמני. במהלך חקירתו הוא שינה את גרסתו ואמר כי מדובר בפליטות כדור.

כשבועיים לפני הרצח, עזבה האישה את ביתם ועברה להתגורר עם שתיים מבנותיהם בבית אחותה. המכונית המשפחתית נותרה בידי האישה וזו ונהגה להסיע את הבעל מדי פעם. מכתב האישום עולה כי יום או יומיים לפני הרצח ערך האיש "ניסוי כלים" – "הוא פרק את המחסנית מהאקדח, דרך את האקדח ולחץ על ההדק חמש-שש פעמים תוך שהוא מכוון את קנה האקדח לעבר חלון בבית".

פרקליטו של החשוד, עורך דין אבי חימי, אמר בבית המשפט הבוקר כי מדובר בתאונת נשק שנבעה מחוסר מיומנותו של הנאשם, ולא ברצח. "מדובר בפרשה טראגית וכואבת, אך יחד עם זאת, משפטו של הנאשם יתנהל בבית המשפט, ולא בכיכר השוק או במסדרונות המשטרה. חומר הראיות ייבחן עד דק, ובית המשפט יאמר את דברו". במהלך הדיון בהארכת מעצרו של המאבטח בתחילת החודש אמר עו"ד חימי כי "לחשוד יש אינטרס כי החקירה תבוצע בשקדנות וביעילות ושייבדקו כל אפיקי החקירה". לדבריו, "החשוד עומד על גרסתו שמדובר בתאונה בנשק, גם אם יש קושי להסביר כיצד נפלטו שני כדורים. לא כל מה שקשה להסביר הוא שקר. החשוד משתף פעולה וימשיך לשתף פעולה". 

עו"ד לוי, טענה כי "על רקע נסיבות המעשה, אשר נעשה משהמשיב לא השלים עם רצונה של אשתו להתגרש ממנו ובנוכחות בתו הקטינה ירה שתי יריות בראשה, ברור כי שחרורו יהווה סכנה לציבור".

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן