Skip to content

אישום: סירסר בצעירה במועדון בת"א ואנס אותה

תושב המרכז פיתה צעירה בת 19 לצאת למסיבת פורים. כשהבחינה שמדובר במועדון לחילופי זוגות, סירבה להיכנס ונאלצה לעשות כן. שם הושקתה באלכוהול ונאנסה על ידי מספר גברים, כשהנאשם צופה ומשגיח. אחר כך אנס אותה בעצמו. היום ביקשה הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (שישי) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים נגד תושב מרכז הארץ בן 26, בגין עבירות מין חמורות בצעירה בת 19. כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של אינוס, מעשה סדום, אינוס בצוותא, מעשי סדום בצוותא ומעשים מגונים בצוותא.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ליאת גלבוע-אמיר, פגש הנאשם את הצעירה, ממרכז הארץ, בדירה של מכר משותף, לשם הגיעה לאחר שעזבה את משפחתה בשל קשיים וסכסוכים. היא שהתה לזמן מה בבית המכר, שם עזרה לטפל בילדי המשפחה. בחג הפורים הציע לה הנאשם להתלוות אליו למסיבה בתל אביב. בטענה כי זו מסיבת צעירים  ואם תתלווה אליו, יוכל להיכנס ללא תשלום. בהגיעם אל המועדון שבתל אביב, הופתעה המתלוננת לגלות כי אין מדובר במסיבת נוער אלא ב"מסיבת חילופי זוגות", וביקשה מהנאשם לצאת מן המקום. משזה סירב, ובשל פחדה להסתובב לבד בשעות הלילה ברחובות תל אביב, נאלצה המתלוננת להישאר במקום.

(צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net)
(צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net)

מכתב האישום עולה כי במהלך הערב סיפק הנאשם למתלוננת משקאות אלכוהוליים רבים וכאשר ראשה היה סחרחר, הורה לה לנוח באחד החדרים. מיד לאחד כניסתה לחדר, נכנסו לחדר מספר גברים, בליווי הנאשם, והחלו לבצע בה מעשי אינוס, סדום ומעשים מגונים בצוותא. "המתלוננת התנגדה למעשים שבוצעו בה, בכתה, כיווצה את גופה והצמידה את רגליה". באותה העת, שהה הנאשם בחדר, צפה במתלוננת נאנסת על ידי הגברים האחרים והתעלם מתחינותיה. בסיום המעשים, עם צאתו מהמועדון, קיבל הנאשם סכום כסף מאחד מעובדי המועדון.

לאחר מכן, הסיע הנאשם את המתלוננת ברכבו אל ביתו של המכר המשותף, כאשר במהלך הנסיעה, כאשר היא שרועה באפיסת כוחות בספסל האחורי, עצר הנאשם את הרכב בכביש צדדי ואמר לה כי "שמר אותה לסוף", ולמרות התנגדותה, הפשיטה, ביצע בה מעשים מגונים ואנס אותה.

למרות חומרת המעשים שוחרר החשוד שלשום למעצר בית בית מלא בבית הוריו באחד המושבים, תוך התחייבות עצמית, ערבות צד ג' על סך 10,000, הפקדת 5,000 שקל במזומן ואיסור יציאה מן הארץ. בית המשפט אישר את השחרור לאחר שחברו, שבבית משפחתו לנה הצעירה, שוחרר למעצר בית כשהוא נחשד כי "ביצע לכאורה עבירות של  סרסרות או ניסיון לסרסרות והבאה לזנות או ניסיון הבאה לזנות, שהן פחותות בחומרתן מעבירות אינוס, ולא בהכרח מקימות עילת מעצר".

הבוקר ביקשה הפרקליטות לעצרו שוב עד תום הליכים.

צילום אילוסטרציה: FreeDigitalPhotos.net

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן