Skip to content

ראש סגל לשכת רוה"מ לא ייחקר בגין הטרדות

בדיקה שנעשתה בנציבות שירות המדינה העלתה כי המידע על ההטרדות, לכאורה, מצד נתן אשל, אינו אמין. בלשכת רוה"מ אומרים כי היועץ המשפטי בודק רכילות ולא מעשים שהיו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בדיקה שנעשתה בנציבות שירות המדינה העלתה, כי המידע על ההטרדות לכאורה, מצד נתן אשל, אינו אמין. בלשכת רוה"מ אומרים כי היועץ המשפטי בודק רכילות ולא מעשים שהיו

מאת צבי זינגר

ראש הלשכה של בנימין נתניהו, נתן אשל, לא ייחקר בחשדות שהועלו נגדו כאילו הטריד עובדת צעירה ממנו בלשכה. בדיקות שנעשו על ידי  אנשי נציבות שירות המדינה העלו, כי אין לדברים שחר. ההערכה היא כי היועץ המשפטי לממשלה לא יורה למשטרה לחקור את הפרשה.

הפרשה החלה כאשר אל היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטיין הגיעו קטעי ידיעות על הטרדות – שאינן בעלות אופי מיני – שמבצע לכאורה ראש לשכת ראש הממשלה, נתן אשל, נגד עובדת צעירה ממנו בהרבה, הכפופה לו ישירות. עפ"י קטעי המידע שהגיעו ליועץ , עיקר ההטרדות הללו נשאו אופי של  חדירה לפרטיותה של העובדת כגון כניסה לדואר האלקטרוני הפרטי שלה ולמסרונים בטלפון הסלולרי. ההטרדות לכאורה נעשו על פני תקופה ארוכה, אולם לדברי העובדת, מפרטים שסיפרה לחבריה, עלה כי יחסו של אשל אליה החמיר אחרי שהיא שבה מנסיעת עבודה בחו"ל. העובדת עצמה טענה כי ההטרדות נבעו מ"התקף קנאה".

העובדה עצמה לא התלוננה ומי שמסרו את קטעי המידע ליועץ המשפטי היו חברים ששמעו מפיה על המתרחש לכאורה.

עו"ד וינשטיין, הורה לנציבות שירות המדינה לפתוח בבדיקת האירוע ואמנם הנציבות החלה בבדיקת הפרשה. בבדיקה הראשונית נמצא כאמור כי המידע שהועבר אינו אמין וכי לפי שעה, לא תיערך חקירה בנושא.

בלשכת ראש הממשלה אמרו בתגובה כי "לא מדובר בתלונה שהוגשה אלא בבדיקת רכילות". ממשרד המשפטים נמסר כי "בעקבות מידע שהגיע ליועץ המשפטי לממשלה, הורה ויינשטיין על קיום בדיקה בנושא בידי הנציבות, כדי לבחון באופן ראשוני את אמינות המידע שהתקבל. "בשלב זה לא נמצא ביסוס ממשי למידע ולא נפתחה חקירה", נמסר ממשרד המשפטים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן