Skip to content

החגיגה הפרועה של נינט

רגע לפני השקת אלבומה הרביעי "כל החיות ידעו" ב"בארבי" בת"א, פגש יובל אראל את נינט בחדר החזרות ושוחח איתה על רוק ישיר, מלוכלך ופרוע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פחות משנה אחרי שהושק אלבומה Sympathetic Nervous ,Systems ששאב אותה מהמיינסטרים הישראלי היישר לסצנת הרוקנ'רול הפרוע, אלבום שזיכה אותה בביקורות מחמיאות וסבב  הופעות, עם הופעה כריזמטית ויכולות ווקאליות מצוינות, מוציאה נינט אלבום חדש. "כל החיות ידעו". היא לא נחה, נינט.

איך יתקבל האלבום החדש? נינט בחזרות אחרונות. צילום: יובל אראל

שני הסינגלים מתוך האלבום החדש – "כל הלבד" ו"פרויקט הספר הכחול", כבר ניכסו לעצמם מקום טוב בפלייליסט הרדיופוני. הגעתי לחדר החזרות של נינט וה"קולקטיב", ההרכב שמלווה אותה ביצירה ובהפקת האלבום החדש. יוסי מזרחי בגיטרות, עידן רבינוביץ בקלידים, עדי הר צבי בגיטרת בס, מאיה בלזיצמן בצ'לו וגדי פטר על התופים. ההרכב מבצע את שני הסינגלים, ישיר, מלוכלך ועם הרבה רמזים של אמריקנה קלאסית והארד קור של ריתמנ'בלוז שורשי המעטר את קולה של נינט.

כפי שהעבודה עם רוקפור לקחה את נינט באלבומה הקודם ללונדון ואירופה הקרות, אך עם הרבה רוקנ'רול עשיר דיסטורשיין, כך העבודה עם הנגנים הנוכחים שואבת את נינט לאווירת האמריקנה הפרועה. על העבודה אמרה נינט – "בזמן ההקלטות ניסינו מאוד לשמור על  פשטות בהפקה כדי לתת מקום למילים".

לשיחה עם נינט:

ובקטנה, נינט תחגוג את השקת האלבום במופע חגיגי שיערך במועדון בארבי בתל-אביב בתאריך 2.5. לאחר מכן נינט וההרכב ייצאו לסבב הופעות שיכלול את שירי האלבום החדש ושירים מאלבומיה הקודמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן