Skip to content

יו"ר חדש לאגודת הסטודנטים בבן גוריון: אבי בן-הלל

בן-הלל נבחר ברוב גדול על ידי חברי מועצת הסטודנטים של הקמפוס בבאר שבע. האגודה באוניברסיטת בן גוריון היא השנייה בגודלה בישראל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אבי בן-הלל שכיהן בשנה האחרונה בתפקיד רמ"ד מעורבות באגודה, נבחר ברוב גדול על ידי חברי מועצת הסטודנטים של הקמפוס בבאר שבע. האגודה באוניברסיטת בן גוריון היא השנייה בגודלה בישראל

היו"ר החדש (צילום: אתר אגודת הסטודנטים)
היו"ר החדש (צילום: אתר אגודת הסטודנטים)

מועצת אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בחרה אמש (רביעי) ברוב גדול יושב ראש חדש לארגון, אבי בן-הלל, ששימש עד היום כראש מדור מעורבות של האגודה. בן-הלל, 26, מסיים השנה תואר ראשון בלימודי המזרח התיכון, פוליטיקה וממשל וצפוי להמשיך ללימודי תואר שני בקמפוס. טרם עבודתו באגודת הסטודנטים שימש כרכז ביחידה למעורבות חברתית באוניברסיטה וכמדריך ראשי בעמותת "אחריי".

בן-הלל: "אני מודה למועצה על האמון שהם נתנו בי ומתחייב לבצע את התפקיד על הצד הטוב ביותר. במסגרת עבודתי כחבר הנהלה וכרמ"ד מעורבות נחשפתי לכלל פעילויות האגודה ואני חש כי לצד העובדה שהאגודה עשתה צעד משמעותי קדימה בשנה האחרונה בתחומים רבים, יש עוד מקום רב לשיפור בפעילות למען הסטודנטים שלנו. כפי שנהגתי בתפקיד הקודם, גם בתפקיד החדש דלתי תהיה פתוחה תמיד ואשמח לשמוע הערות, הארות, הצעות ורעיונות לייעול".

נתי חסון, יו"ר האגודה היוצא: "כמי שעבד בצמוד לאבי בשנה האחרונה בהנהלת האגודה אני מרגיש שניהול הארגון עובר לידיים אחראיות ולאדם מקצועי ברמה הגבוהה ביותר".

אגודת הסטודנטים בבאר שבע היא השנייה בגודלה בארץ עם קרוב ל-18,000 חברי אגודה בשנת תשע"ג. האגודה כוללת ארבעה מדורים ראשיים – אקדמיה, מעורבות, תרבות והסברה ומועסקים בה יותר מ-100 סטודנטים במגוון משרות. בחודשים מאי-יוני נפתחים למכרז מרבית התפקידים באגודה ובשבועות הקרובים ייבחרו מנהלים ורכזים חדשים במדורים השונים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן