Skip to content

האופוזיציה הסורית: ישראל תקפה בשדה התעופה של דמשק

בעוד סוכנות החדשות הרשמית של סוריה טוענת כי שדה התעופה הסורי שהותקף נפגע מאש מרגמות המורדים, טוען היום אתר האופוזיציה הסורית כי ההתקפה בוצעה בידי מטוסים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתר האופוזיציה הסורית מפרסם היום (שבת), כי יעד התקיפה הישראלית היה שדה התעופה של דמשק והושמדו בו מאגרי דלק מטוסים, מחסני תחמושת של הצבא הסורי, מסלול המראות של הצבא וכן מטוס מטען אזרחי שהגיע מאיראן לדמשק.

משטר אסד אינו מתייחס בינתיים לתקיפה ישראלית
משטר אסד אינו מתייחס בינתיים לתקיפה ישראלית

לפי SANA, סוכנות החדשות הרשמית של סוריה הותקף שדה התעופה בידי מרגמות המורדים ורסיסי הפצצות גרמו להתלקחות הדלק ושריפת מטוס אזרחי בנמל התעופה. אתר האופוזיציה דוחה למעשה טענות אלו ומסתמך בדבריו על מקור בכיר במשרד התחבורה הסורי. לפי דברי אותו בכיר התקיפה בוצעה בחמישה אתרים שונים בשטח שדה התעופה, חלקם קרובים האחד לשני, ואילו המטוס האזרחי שעלה באש היה מרוחק כקילומטר מן המטרות האחרות.

המקור הסביר עוד כי ריבוי המטרות והמרחק ביניהן מפריך את טענת המשטר הסורי לפיו היו אלה כוחות הצבא הסורי החופשי אשר תקפו את מתקני הדלק, ומעיד על כך שהתקיפה בוצעה מן האוויר ולא באמצעות מרגמות.  סוכנות הידיעות הסורית הרשמית דיווחה כי "הטרוריסטים פגעו במכלי דלק באמצעות פצצות מרגמה". יחד עם זאת, גם משטר אסד וגם גורמים רשמיים באופוזיציה הסורית נמנעו מלהגיב ישירות על התקיפה המדוברת המיוחסת לפי שעה לפי הפרסומים הזרים לישראל.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן