Skip to content

אילת מתכוננת לקיץ

חודשי הקיץ הם הבוננזה של אילת: הישראלים, שאימת החופש הגדול נופלת עליהם, ממלאים את המלונות על טפם, מנסים לעבור את החודשיים האלה בשלום ועם קצת ים ונופש. החלק הארי של התיירות לאילת היא של ישראלים והמלונות דואגים להתאים את עצמם לצרכיהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
מרפסת הלובי במלון ישרוטל ים סוף באילת. בלובי נבנה בר משקאות חדש, הריהוט הוחלף וכן שופץ אזור הקבלה. (צילום: אסף פינצ'וק)
מרפסת הלובי במלון ישרוטל ים סוף באילת. בלובי נבנה בר משקאות חדש, הריהוט הוחלף וכן שופץ אזור הקבלה. (צילום: אסף פינצ'וק)

חודש יולי ובעיקר אוגוסט – לאחר שמסתיימות הקייטנות והסבים והסבתות נוצלו עד תום – הם החודשים שבהם מתמלאת אילת במשפחות של ישראלים. המלונות בעיר משתפצים בהתאם ומתאימים את עצמם לצרכי ההורים והילדים, כך שיוכלו לצלוח את חופשת הקיץ בצורה סבירה.

רשת מלונות ישרוטל, למשל, מחזיקה באילת בשורה של מלונות, אך מקפידה להשקיע בתחזוקתם וגם לשדרג אותם לסירוגין. בחודשים האחרונים, לדוגמה, חודשו מלונות ישרוטל ים סוף וישרוטל לגונה. בשני המלונות הושקעו כ-15 מיליון שקלים.

ישרוטל ים סוף ממוקם בחוף אלמוג, מול המצפה התת ימי ושמורת האלמוגים. ביקור במלון אחרי השיפוץ מגלה לובי מרווח ויפהפה והמלון כולו מואר ומרחיב את הלב. במשך חודשיים וחצי שופצו 90 חדרים, נבנה מחדש חדר האוכל, נבנה בר משקאות חדש בלובי המלון, ריהוט לובי המלון הוחלף וכן שופץ אזור הקבלה, אשר היתוספה בו עמדת קבלה נגישה.

המלון, המרוחק מהרעש וההמולה של העיר אילת (האורחים יכולים להשתמש בשירותי שאטל כדי לקפוץ לאילת ובחזרה ללא תשלום), משופץ ומאובזר, בנוי סביב קומפלקס בריכות, ויש בו צבעוניות מאופקת ואלגנטית, האופיינית לעיצוב של מלונות ישרוטל.

במלון מגוון של חדרי אירוח: חדרים רגילים, חדרים זוגיים עם מבואה לאירוח ילדים, סוויטות וחדרי גן הפונים אל מתחם הבריכות ועוד. לכל החדרים מרפסות הפונות אל הים ולחדרי הגן צמודה גינה קטנה. השטחים הציבוריים גדולים ומרווחים.

אחת האטרקציות הבולטות במלון היא מרכז הצלילה המקצועי מנטה, המציע קורסי צלילה ברמות שונות והזדמנות לחוות את העולם התת ימי של הים האדום. הפעילויות במועדון כוללות צלילה מודרכת, צלילת היכרות, צלילת רענון ומגוון קורסי צלילה נוספים. ניתן לקבל ללא תשלום מסכה ושנורקל לשעתיים.

בדלפק האטרקציות אפשר לרכוש מגוון פעילויות כמו טיולי ג'יפים, הפלגות, פעילויות שטח, אתגר, והתנסות במטווח ירי מקצועי המשוכלל מסוגו בעולם.

המלון בנוי סביב קומפלקס בריכות, וגם חוף הים לא רחוק. (צילום: עירית רוזנבלום)
המלון בנוי סביב קומפלקס בריכות, וגם חוף הים לא רחוק. (צילום: עירית רוזנבלום)

המנהל הכללי של המלון, אבי רוס, מדגיש שלמרות שמדובר במלון משפחות, אין משמיעים בו מוסיקה רועשת ומקפידים על מוסיקה שקטה. הילדים זוכים ביום ובערב בפעילויות ובהופעות בחינם וגם לשיעור היכרות ללא תשלום במועדון הצלילה.

המלון מציע אוכל משובח במסעדת חדר האוכל או בצ'יל אאוט בר לשפת הבריכה, טיפולים בספא אספרי, מטווח ירי ספורטיבי ומועדון "ילדודס", המציע לילדים שפע של פעילויות מודרכות.

הכל כלול בלגונה

מלון ישרוטל לגונה היה מראשוני מלונות "הכל כלול" באילת. זהו מלון משפחתי שגם בו נעשה שיפוץ בחדרים. לובי המלון ומועדון "ילדודס" נבנו מחדש, וחדר האוכל שודרג והורחב. במלון זה הכל כלול במחיר: הארוחות, השתיה, העוגות וגם הגלידות והקרטיבים בבריכה, הכל חופשי וללא הגבלה. במלון בריכת שחיה גדולה עם משטחי שיזוף, בריכת ילדים ובריכת טף. מועדון "ילדודס" מפעיל את הילדים בפעילות מודרכת.

במלון ספא עם מגוון טיפולים וחדר האוכל המשורדג פתוח לאורך כל שעות היום ומציע מגוון של ארוחות. בימים שלישי ושישי מוגש בראנץ' חלבי עם מזנונים מתחלפים עד שעה 15.00. אופציה קולינרית נוספת היא במתכונת הכל כלול פלוס, המעניקה שדרוג של מזון משקאות, ארוחת בוקר משודרגת, ארוחות צהרים וערב הכוללות מנות שף אישיות, בר משקאות משודרג בלובי ועוד.

שני מלונות אלו מצטרפים למלון ישרוטל המלך שלמה, אשר בו שופצו לאחרונה מהיסוד 140 חדרי אירוח. בניהולה ובבעלותה המלאה או החלקית של רשת מלונות ישרוטל 15 בתי מלון, בכל רחבי הארץ, רובם באילת. "חשוב לנו להמשיך וליישם את פילוסופיית הניהול שלנו, לפיה יש לחדש באופן קבוע את הנכסים ולשמר את בתי המלון ברמה הגבוהה והעדכנית ביותר, ולשדרגם ולהתאימם לצרכים העכשוויים של האורחים.", אומר מנכ"ל ישרוטל, ליאור רביב.

המחירים בישרוטל ים סוף בחודש מאי לזוג+2 ילדים בחדר משפחה:
897 שקל ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר באמצע השבוע; 1,557 ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר בסוף שבוע.

המחירים בלגונה לזוג + 2 בסטודיו:
1,087 שקל ללילה על בסיס הכל כלול באמצע השבוע; 2,182 שקל ללילה על בסיס הכל כלול בסוף השבוע.

בישרוטל ים סוף מגוון של חדרי אירוח: חדרים רגילים, חדרים זוגיים עם מבואה לאירוח ילדים, סוויטות וכן חדרי גן הפונים אל מתחם הבריכות. (צילום: עירית רוזנבלום)
בישרוטל ים סוף מגוון של חדרי אירוח: חדרים רגילים, חדרים זוגיים עם מבואה לאירוח ילדים, סוויטות וכן חדרי גן הפונים אל מתחם הבריכות. (צילום: עירית רוזנבלום)

הכותבת היתה אורחת מלונות ישרוטל

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן