Skip to content

ראלף שומאכר מפרגן לרוי ניסני

נהג הפורמולה 1 בעבר ואחד הבעלים של קבוצת "מוקה מוטור ספורט" מרוצה מהביצועים של הנהג הישראלי שלו אחרי סוף השבוע השלישי בסבב הפורמולה 3 FIA שנערך בהוקנהיים שבגרמניה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"רוי ניסני הוא נהג מוכשר ומבחינת הקבוצה בעונה הראשונה שלו בסבב הפורמולה 3 יש לנו רק ציפייה שהוא ילמד וישתפר ממרוץ למרוץ וזה מה שהוא עושה. הניצחונות של רוי יגיעו בעתיד, אין לי ספק. בינתיים הוא עומד במשימות שהקבוצה הציבה בפניו", כך סיכם היום ראלף שומאכר, מי שהיה בעברו נהג פורמולה 1 והיום אחד הבעלים של קבוצת "מוקה מוטור ספורט", את סוף השבוע השלישי של ניסני בסבב, שהתקיים במסלול בהוקנהיים שבגרמניה.

מרוצי הפורמולה 3 FIA היו ההצגה המוקדמת למרוץ הראשון בסבב מרוצי ה-DTM וקהל של מאה אלף צופים מילא את היציעים במסלול. רוי ניסני התחיל את סוף השבוע בצורה טובה, כאשר במקצי הדירוג שנערכו ביום שישי דורג במקום ה-14, ה-15 וה-17 מבין 29 נהגים.

רוי ניסני (צילום יח"צ פורמולה 3)

המרוץ הראשון בשבת בבוקר התקיים במזג אוויר גשום. ניסני איחר בזינוק בגלל בעיה מכאנית במצמד, ואיבד מיקום וירד למקום ה-19. אחרי שבע הקפות, ניסני הסתחרר על המסלול באחת הפניות הרטובות, הרכב נעצר כשפניו בכיוון ההפוך, ניסני נאלץ להמתין עד אשר עברו אותו כל הנהגים, אז ביצע פניית פרסה וחזר למרוץ כשהוא מאבד 40 שניות יקרות ויורד למקום ה-29 והאחרון בדירוג. עד לסיום ניסני הצליח להדביק את הפער, לעקוף חמישה נהגים ולסיים בסופו של דבר במקום ה-24.

במוצאי שבת התקיים המרוץ השני של סוף השבוע אליו ניסני זינק מהמקום ה-15 על הגריד. הוא סיים במקום ה-16 תוך שהוא מנהל קרב צמוד מול חברו לקבוצת מוקה מוטור ספורט, מיטשל גילברט מאוסטרליה, שסיים במקום ה-15.

הבוקר נערך המרוץ השלישי והאחרון. ניסני זינק מצוין מהמקום ה-17 על הגריד ואף שיפר מיקום כבר בפתיחה, אבל זה נמשך רק שתי ההקפות, שכן במהלך ההקפה השנייה התנגש בו מאחור אנדרה רודרסדרוף מקבוצת מאקום. כתוצאה מההתנגשות ניסני איבד את הגלגל הימני האחורי ורכבו יצא מכלל שליטה ועף אל מחוץ למסלול. המרוץ הסתיים מוקדם מהצפוי.

עוד שם גדול שביקר בסוף השבוע הזה בהוקנהיים הוא סבסטיאן פטל, אלוף הפורמולה 1, שקפץ להגיד שלום למהנדסים של ניסני בקבוצת מוקה, אותם מהנדסים שגידלו גם אותו בצעירותו כאשר התחרה עם הקבוצה במרוצי הפורמולה 3.

ניסני, שנפגע קלות ברגלו כתוצאה מההתנגשות, סיכם בסיום: "נכון שזה מאוד מאכזב לסיים את סוף השבוע בצורה כזו, אבל זה חלק בלתי נפרד ממרוצי מכוניות. היה לי בסך הכל סוף שבוע טוב ואני כבר מצפה למרוץ הבא בסבב".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן