Skip to content

אישום נגד תושב ערד בחשד למעשים מגונים ושידול להתאבדות

החשוד נעצר באמצע חודש אפריל בעקבות מספר תלונות שהוגשו נגדו בתחנת ערד על ידי הקטינים שלוו על ידי הוריהם. ההורים לא היו מודעים לחומרת המעשים ולהיקפם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בבית משפט השלום בבאר שבע הוגש היום כתב אישום נגד תושב ערד בן 34 בחשד למעשים מגונים וסיוע ושידול להתאבדות. במחצית חודש אפריל נעצר החשוד בעקבות מספר תלונות שהוגשו נגדו בתחנת ערד על ידי הקטינים שלוו על ידי הוריהם.

מהחקירה עלה כי שתי קטינות וקטין עבדו אצלו בחנות ובעת הזו, במועדים שונים, הוא ביצע מעשים מגונים בקטינות וניסה לשדל את אחת מהן לזנות כשהיא מסרבת לבקשותיו. במהלך אותה תקופה אחת הקטינות סיפרה כי בעבר ניסתה לשים קץ לחייה והחשוד הביא לה כדורים על מנת לסייע לה.

הוריהם של הקטינים, ששמו לב להתנהגותם החריגה של ילדיהם שהשתנתה לנגד עיניהם, הגיעו לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה, כל זאת בלי שיהיו מודעים להיקף ולחומרה של מעשי החשוד. מחלק הנוער בתחנת ערד פתח בחקירה ובמקביל עירבו את שירותי הרווחה בעיר כדי שהקורבנות ומשפחותיהם יקבלו את מלוא הטיפול והסיוע הנדרשים. בתום החקירה וביסוס הראיות הוגש היום כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מפקד תחנת ערד, סנ״צ יוני זייטק, ציין כי מדובר במקרה חמור מאוד של ניצול קטינים והדחתם: "פנייתם של הקורבנות להוריהם בבקשת סיוע והגעת המשפחות אלינו להגשת תלונה הייתה חשובה מאוד ואפשרה את ההתערבות שלנו. מיד עם קבלת התלונה הושקעו מאמצים חקירתיים סמויים וגלויים על מנת שניתן יהיה למצות את הדין עם החשוד. אנחנו פונים לבני הנוער לקחת אחריות באותם תחומים בהם זה אפשרי: בבחירות בין טוב לרע, ובהימנעות מסמים ואלכוהול".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן