Skip to content

גבר התקשר למשטרה ומסר: תגיעו – רצחתי את אשתי

שעתיים לפני כן הוזעקה המשטרה לבית בשכונת התקווה בת"א על ידי שכן ששמע צעקות מהדירה. שוטר הגיע, הציץ מהחלון והלך. השוטרים מצאו בחדר השינה את יוליה וינוקורסקי עם סימני אלימות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רצח בדרום תל אביב: גבר בן 65 התקשר הלילה (חמישי) למוקד המשטרה והודיע כי רצח את אשתו. כוחות משטרה והצלה, שהגיעו לבית ברחוב ורד בשכונת התקווה, מצאו בחדר השינה את יוליה וינוקורסקי, בת 66, עם סימני אלימות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים. מותה נקבע במקום. בעלה, שהזמין את המשטרה, ישב רגוע ושקט בפינת החדר ונעצר עם הגעת כוחות המשטרה.

שוב, רצח ידוע מראש (צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
שוב, רצח ידוע מראש (צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

כשעה וחצי לפני הגעת השוטרים, הוזעקה המשטרה למקום בידי שכנים ששמעו צעקות. השוטר, כך נודע, הציץ מבעד לחלון הדירה, ראה את הגבר מתהלך ולכן עזב את המקום. סנ"צ אלון מגן, מפקד תחנת שכונות, אמר כי בסביבות השעה אחת בלילה התקבל דיווח על גבר שרצח את אשתו. "כשיצאנו למקום מצאנו את האישה ואת אנשי מד"א והיא הייתה כבר ללא רוח חיים". הוא הוסיף: "אנו מכירים את הכתובת, הם מוכרים לנו לא מתחום האלימות במשפחה אלא רק מתחום סכסוכי השכנים".

סנ"צ מגן אישר כי בסביבות השעה 23:00 התקבלה קריאה מאחד השכנים על צעקות בדירה וסיפר כי "שוטר שהגיע למקום הבחין מבעד לחלונות בגבר, שנראה מתנהל כשורה. על כן עזב את המקום. כעת אנחנו בוחנים את כל ההיבטים, כולל האירוע הראשון".

זירת הרצח (צילום: דב קנטור, יחידת הצילום מחוז ת"א)
זירת הרצח (צילום: דב קנטור, יחידת הצילום מחוז ת"א)

לאחר הודעתו של הגבר כי רצח את אשתו הגיעו למקום בלשי מרחב יפתח, בפיקוד קצינת החקירות סגן ניצב מירי פלג, שעצרו את החשוד וכעת מנסים לברר מה הוביל לרצח. שכניו של החשוד סיפרו כי לפני כשבועיים הוזעקה המשטרה בשל צעקות מבית החשוד ולדבריהם החשוד טרק דלתות, צעק ואף איים על השוטרים שהוזעקו למקום.

לפני כעשרה ימים הודה מתנדב של המשטרה, זאב גורליק, כי רצח את גרושתו בשכונת נווה יעקב בירושלים. גופתה המבותרת של הגרושה, איריס גורליק וסילייב (39), עובדת בכירה במשרד החינוך, נמצאה באותו יום לפנות בוקר במקלחת ביתו.  בעת המעצר מצאו השוטרים בדירה גם את אשתו הנוכחית של גורליק, אולגה, ואת ילדיהם, בני שנתיים וארבע. אשתו של גורליק נחקרה אף היא במשטרה וגורם במשטרה טען כי היא "אישה מאוד מסוכנת".  שוטרי הבירה שהגיעו לדירה סרקו בתחילה את הדירה ולא הבחינו בדבר. אז שמו לב שדלת המקלחת סגורה וכשפתחו אותה נמצאה הגופה כשהיא במצב של ביתור. כאמור, שני בני הזוג נעצרו.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן