Skip to content

בצריכה מתמדת: חוגגים שבועות

פורס גבינות קשות, מגש גבינות לאירוח ומסיר כתמים לבגדים לבנים מבטיחים לעשות את החג לחגיגי במיוחד. האם הם עומדים בהבטחה? עוד במדור: נעליים לילדים ולנשים בצד שקיות חדשות לכריכים של הילדים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

[related-posts title="עוד בצריכה מתמדת"]

ההצעה: לפרוס גבינות קשות במיוחד

המציעה: Tescoma

מה זה אומר? מותג האביזרים למטבח משיק אביזר ייחודי המאפשר חיתוך דק של הגבינות ומעוצב כך שיאפשר אחיזה בטוחה, נוחה וקלה.

מה אנחנו אומרים? השימוש בכלי אידיאלי לחיתוך גבינות קשות והגשתן ומגיע עם טבעת לתלייה נוחה במטבח. בנוסף, הוא נוח לשטיפה באמצעות מדיח הכלים ומגיע עם אחריות ל-3 שנים. הגבינות הקשות הלבנות והכתומות נחתכו בפריסה ראשונית ופשוטה, הכחולות קצת נשברו ונדבקו לפורס. עם זאת, זה כלי חובה בכל בית המציין את חג השבועות.

המחיר: 30 שקל, להשיג ברשתות ובחנויות המובחרות.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לארח עם מגש גבינות מוכן מראש

המציעה: Petit Box

מה זה אומר? הקייטרניג השיק סדרה של מארזי אירוח מוכנים, בהם "גבינות ויין", מארז הכולל גבינות דוגמת גרוייר, גבינה כחולה ואמנטל, מאפים מלוחים וטרטלטים מתוקים עם גבינה, כולם מחולקים על פני ארבעה מגשים. המארז מגיע עם מפיות, כלי אכילה ובקבוק יין לבן.

מה אנחנו אומרים? המארז ארוז יפה והכל מוצג יפה על המגשים השונים. הגבינות במארז התבררו כטעימות במיוחד, וגם המאפים והטרטלטים זכו להצלחה ונעלמו במהרה. היין הלבן והצעיר התאים לגבינות, שרובן לא היו מיושנות מדי, והכל ביחד יתאים למפגש חברים או ארוחת החג.

המחיר: 220 שקל. להשיג ב-[email protected] ,03-5372202.

הציון: [rating=5]

ההצעה: לנקות את הבגדים מכתמים ולהלבין אותם

המציעה: וניש קליה

מה זה אומר? מסיר כתמים ייעודי לכביסה לבנה, המבטיח להלבין את הכביסה ב-3 דרגות.

מה אנחנו אומרים? כמו כל מוצרי המותג, גם זה מגיע בצורת ג'ל או אבקה, הנכנס בקלות לתא הייעודי במכונת הכביסה שלנו. הוא עזר להסיר כתמים שונים מהבגדים הלבנים שלנו – דבר חשוב לא רק לקראת החג – והבגדים אף יצאו לבנים מהרגיל, דבר שהפתיע אותנו לטובה. אמנם אנו לא יכולים לומר כי הם הולבנו ב-3 דרגות, כמובטח (איך מודדים את זה?), אבל השפעה חיובית היתה גם היתה.

המחיר: 33 שקל ל-3 ליטר, להשיג ברשתות השיווק.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לרכוש לילדים נעליים חדשות

המציעה: Gali

מה זה אומר? קולקציית קיץ לילדים ולילדות, החל מנעלי צעד ראשון וכלה בנעליים במידה 41.

מה אנחנו אומרים? מתוך המבחר ניסינו זוג נעליים ספורטיביות למראה, אותן ניסתה עבורנו ילדה בת 4.5. הנעליים קיבלו לא מעט מחמאות על המראה שלהן מהילדה עצמה כמו גם מכאלה שראו אותן, והן התגלו כנוחות מאוד. כלומר, הן החזיקו היטב את הרגל ואפשרו לילדה להתרוצץ בחופשיות.

המחיר: 79.9-199.9 שקל. להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=4]

ההצעה: לארוז את הכריכים בשקיות פלסטיק

המציעה: Sunday של סופר-פארם

מה זה אומר? שקיות פלסטיק לכריכים הנמכרות באריזת קופסה עומדת.

מה אנחנו אומרים? השקיות עצמן היו טובות כמו כל המקבילות שלהן בשוק – הן מבחינת הגודל והן מבחינת העמידות שלהן. הבעיה היתה באריזה החדשנית, שאינה מאפשרת להכניס את המוצר למגירה ודורשת להעמיד אותו על השיש או בתוך ארון. כלומר, לא מתאים לכל אחד. עם זאת, את המיכל אפשר לתת לילדים לפעילות יצירה, והמיכל והשקיות ניתנים למחזור.

המחיר: 10 שקלים ל-300 יחידות, להשיג בסניפי הרשת.

הציון: [rating=3]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן