Skip to content

בשורה עצובה למעריצים: CSI ניו יורק ו"סמאש" יורדות מהמסך

אחרי חודשים של מתח הכריזו בסוף השבוע הרשתות הגדולות בארה"ב אילו סדרות יורדות מהמסכים ואילו ממשיכות לעונה נוספת. בין הסדרות שהוחלט להפסיק את שידורן: "סמאש", "הנורמלים החדשים", CSI ניו יורק, "וגאס" ו"תתקדם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אתמול (שישי) היה יום לא קל לצופי הטלוויזיה הנאמנים. אחרי טפטופים של הכרזות רשמיות על חידושים וביטולים, ואחרי חודשים של מתח, הכריזו הרשתות הגדולות באופן סופי על (כמעט כל) הסדרות שיחזרו לעונה נוספת, ועל הסדרות שבוטלו. אז מי המנצחים הגדולים, ואילו מעריצים עומדים לחזור למיטה ברגע שיתעוררו?

NBC

רשת NBC ביטלה כמעט כל סדרה טובה שהיתה ברשותה, ומיתגה עצמה (לפחות עד עליית הסדרות החדשות שרכשה) כרשת המאכזבת ביותר. "מחלקת גנים ונוף" חודשה לעונה שישית, ובצעד מפתיע, "קומיוניטי" חודשה גם, לעונה חמישית.

פרט לשתי אלה, הרשת ביטלה את כל הקומדיות שלה. עוד סדרה שבוטלה לקולות זעם המעריצים היא "סמאש", הסדרה המוזיקלית ש-NBC ניסו לקבור שנייה אחרי עליית העונה השנייה, כאשר הזיזו את שידור הפרק לשבת בערב – בית הקברות של הטלוויזיה האמריקנית. "סמאש" זכתה בתחילת החודש בתחרות save one show של ערוץ הבידור האמריקני. בשנים האחרונות, כמעט כל סדרה שזכתה בתחרות, חודשה לעונה נוספת, אך ערוץ הבידור שחרר אתמול התנצלות באתר האינטרנט שלו, בה נכתב כי הם מתנצלים שאיכזבו את המעריצים. מסתבר שהסדרה לא היתה ניתנת להצלה. 

בוטלו: "תתקדם" (אחרי עונה אחת בלבד), "הנורמלים החדשים" (אחרי עונה אחת בלבד), "ערים כל הלילה", "וויטני", Guys with kids (אחרי עונה אחת בלבד), 1600 Penn (אחרי עונה אחת בלבד), Deception (אחרי עונה אחת בלבד),"סמאש".

CBS

אצל BCS המצב כבר הרבה יותר פשוט. כמעט כל הסדרות שברשותם, רובן ביצי זהב שלא היה ספק לגבי חזרתן למסך, חודשו לעונות נוספות, שזה אומר – "המפץ הגדול", "מייק ומולי", "שני גברים וחצי" וגם "מרוששות", שכמעט בוטלה לפני שהתבררה כלהיט גדול. הביטולים ברובם לא מפתיעים, אבל חלקם עצובים מעט, כמו הפרידה מ- CSI ניו יורק, אחרי תשע עונות. לא קל.

בוטלו: CSI ניו יורק, "וגאס" (אחרי עונה אחת בלבד), Golden Boy (אחרי עונה אחת בלבד)' .Rules of engagement

ABC

ABC- הרשת המצליחה ביותר שמשדרת כיום, חידשה כמעט את כל הסדרות שברשותה, פשוט כי כולן מצוינות, אחת אחת. "שקרניות קטנות" חודשה לשתי עונות, רביעית וחמישית, במכה אחת, כולל סדרת ספינאוף בשם "רייבנסווד". גם "עד עצם היום הזה" חודשה בתוספת ספינאוף בצד, שיקרא wonderland  ויתמקד בארץ הפלאות של עליסה.

ממשיכות לשתי עונות נוספות לפחות. "שקרניות קטנות"

 אחרי התלבטות קלה, הוחלט לחדש את "נאשוויל", וגם את "נקמה", שלמרות שפה היה מדובר בחידוש כמעט וודאי, המעריצים זכו לשקט נפשי רק אתמול. "משפחה מודרנית", "האנטומיה של גריי" ו"מקום טוב באמצע" חודשו גם כן.

בוטלו: "הכל לטובה" (שאולי תעבור לשידור בכבלים האמריקנים, אבל נכון לעכשיו בוטלה, אחרי עונה מאכזבת מאד), Malibu Country  (אחרי עונה אחת בלבד), "בגוף ההוכחה"Red Widow  (אחרי עונה אחת בלבד), How to live with your parents  (אחרי עונה אחת בלבד),Family tools (אחרי עונה אחת בלבד).

 Fox

גם רשת FOX חידשה את כל ביצי הזהב ברשותה: "הבחורה החדשה", "מינדי", "לגדל את הופ", "הסימפסונס", "אבא אמריקני", The Following – כולן חודשו לעונות נוספות. GLEE, חודשה מראש לשתי עונות, חמישית ושישית, למרות עונה רביעית מדשדשת.

בוטלה: Touch 

CW

הרשת הצעירה ביותר, שגם משדרת לקהל צעיר, חידשה כמעט את כל לוח השידורים שלה, שכולל את "יומני קארי" (על נעוריה של קארי בראדשו – לא מומלץ לחובבי "סקס והעיר"), ואת "ניקיטה", שכנראה תחזור לעוד עונה אחת אחרונה, אולי אפילו קצרה מהרגיל.

בוטלה: Cult

יש לציין שעוד לא התקבלו אישורים וביטולים סופיים, והרבה יכול להשתנות. עם זאת, אלו מסתמנות כהכרזות הסופיות.

1 Comment

  1. סקרנית
    11 במאי 2013 @ 18:57

    עורכת יקרה, למה אתם לא מעלים גם חדשות בתחום הקולנוע? למה את כותבת רק על טלוויזיה?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן