Skip to content

מתנחלים מיצהר התעמתו עם פלסטינים

קבוצת מתנחלים הגיעה בשבת בסמוך לכפר עוריף המצוי ליד ההתנחלות. יידו אבנים והתעמתו עם הפלסטינים. 3 פלסטינים נפגעו. אחד מפגיעת אבן, שניים משאיפת גז מדמיע ופגיעת כדור גומי שנורה על ידי צה"ל. יצהר: זהו תסריט קבוע בו מנסים הערבים לעלות אל הישוב וצה"ל נערך למנוע.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת מתנחלים מיצהר התעמתה אתמול (שבת) עם תושבי הכפר עוריף הסמוך ליצהר. כוח צה"ל שהוחש למקום חצץ בין המתנחלים לתושבים והרגיע את הרוחות. הפלסטינים דיווחו על פלסטיני שנפגע קל בידו מפגיעת אבן ופלסטיני נוסף שנפגע משאיפת גז.

על פי דובר צה"ל נורה פלסטיני אחר בכדור גומי. הוא נפצע קל וטופל במקום. לדברי צה"ל היו מעורבים בתקרית כחמישים מתנחלים ועשרים פלסטינים.  אנשי יצהר טוענים כי מדובר בתסריט קבוע בו מנסים הערבים פורעי חוק לעלות אל הישוב עצמו. דובר הישוב, אברהם בנימין מסר כי "הכפר עוריף הפך בחצי השנה האחרונה למוקד התפרעויות קבוע של ערבים כנגד כוחות הביטחון ונגד התושבים. זאת תוך ניסיונות  חוזרים ונשנים לפגוע ברכוש ובנפש. לאור נהלי הפתיחה באש הכובלים את ידי צה"ל בעימותים עם פורעים ערבים בכל רחבי יהודה ושומרון, נמשכות התפרעויות אלו כבר חודשים ארוכים. העובדה שצה"ל פצע אתמול מתפרע ועצר אחד, מדברת בעד עצמה ואנו מברכים על המענה הזה וקוראים להחרפת צעדי האכיפה נגד המתפרעים הערבים".

המתנחלים ביצהר אתמול (צילום: סוכנות מען)
המתנחלים ביצהר אתמול (צילום: סוכנות מען)

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן