Skip to content

בכירים בלשכת רוה"מ, הם שהתלוננו אצל היועהמ"ש

שלושה מהבכירים בביותר בלשכת רוה"מ הם החשודים המרכזיים בהדלפת עניין ההטרדות של ראש הלשכה, נתן אשל. כנראה מדובר במאבקי כוחות פנימיים בלשכה. אשל עצמו, שלקח חופשה מעבודתו, יצטרך למסור את גירסתו לחוקרי נציבות שירות המדינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לפחות שניים מהבכירים ביותר בלשכת רוה"מ דיווחו ליועץ המשפטי לממשלה על החשד להטרדות, מצד ראש הלשכה, נתן אשל. אשל עצמו, שלקח חופשה מעבודתו, יצטרך למסור את גירסתו לחוקרי נציבות שירות המדינה

מאת צבי זינגר

פרשת ההטרדות לכאורה, של ראש לשכת ראש הממשלה, נתן אשל, הולכת ותופחת. זאת, לאחר שמתברר כי לפחות שניים מהבכירים ביותר בלשכת ראש הממשלה – מזכיר הממשלה צבי האוזר וראש מערך ההסברה, ד"ר יועז הנדל, הם שהתלוננו בפני היועץ המשפטי לממשלה על התנהלותו של אשל. בסביבת האלוף יוחנן לוקר, מזכירו הצבאי של ראש הממשלה, אומרים כי הוא לא מסר כל מידע ליועץ.

ההחלטה לפנות ליועץ המשפטי לממשלה הייתה לאחר שהבכירים בלשכת ראש הממשלה התייעצו עם היועץ הקודם, משה מזוז. הבכירים החליטו שלא לשתף את ראש הממשלה במידע, כדי "לשמור עליו" – ולא בכוונה לחתור תחת סמכותו.

ובינתיים מתברר גם שראש לשכת ראש הממשלה, נתן אשל, יצטרך למסור את גירסתו, לחוקרי נציבות שירות המדינה, על הטענות שהועלו נגדו. גם העובדת, שנגדה לכאורה בוצעה ההטרדה ע"י אשל, תתבקש למסור את גירסתה, למרות שהיא עצמה לא התלוננה נגד אשל.

בנציבות שירות המדינה הוטלה חקירת הפרשה על אגף החקירות בנציבות. נציב שירות המדינה, עו"ד משה דיין, שמונה ע"י ראש הממשלה נתניהו, ביקש להיות ממודר מן החקירה הזאת, כדי שלא תיווצר אפילו מראית עין של ניגוד אינטרסים.

ככל הידוע עד עתה, טרם נמצאו ראיות המחזקות את גירסת ההטרדה, לכאורה, שביצע אשל נגד עובדת המשרד. אולם בלשכת ראש הממשלה הולכות הרוחות ומתלהטות, לאחר יותר משנה של "שקט תעשייתי". נתן אשל עצמו לקח חופשה קצרה ולא הופיע היום לעבודה בלשכה. גם העובדת עצמה לא הופיעה לעבודתה.

כזכור נחשפה הפרשה לאחר שהעובדת, שלא התלוננה בעצמה בלשכת היועץ המשפטי , סיפרה לחברים בלשכה על הטרדות לכאורה מצד נתן אשל. אלו באו לביטוי במעקב וחיטוט בהודעות הדואר האלקטרוני הפרטיות שלה ובמסרונים שקיבלה בטלפון הסלולרי. ההטרדות לכאורה החמירו לגירסת העובדת, אחרי שהיא חזרה מנסיעת עבודה לחו"ל, בה השתתף אדם נוסף מהלשכה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן