Skip to content

מכבי ראשון לציון עלתה ל-0:1 בסדרת הגמר בכדוריד

הקבוצה גברה על הפועל בדרבי 28:31. מריאן ובוטוליה הורחקו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מכבי סרוגו ראשל"צ השיגה ניצחון ראשון בסדרת הגמר-יד, כשגברה אחה"צ 28:31 (14:15) על הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ, באולם אשלים. אחרי שיוויון במשחק הראשון, הסדרה חוזרת לבית מכבי למשחק שלישי ביום שישי (16:00). הפועל הוליכה 5:6 בדקה ה-12, אבל מכבי בריצה של 0:5 עלתה ל-7:10 בדקה ה-20. הפועל לא ויתרה, ואבישי סמולר נתן לה את התנופה לשוב ל-10:10.

מכבי ירדה עם יתרון מינימלי למחצית. פתיחת המחצית השנייה הייתה נהדרת. בדקה ה-38 זכינו לשיוויון, ואחר כך סמולר העלה ליתרון את הפועל. מכבי החזירה לעצמה את היתרון בזכות שני שערים של אריאל רוזנטל, ואז שני הגלאדיטורים – פיליפ מריאן במכבי ובויאן בוטוליה בהפועל הורחקו, לאחר ששניהם ספגו הרחקה לשתי דקות בפעם השלישית כל אחד. עוד לפני כן, הייתה עבירה גסה של עמיר אהרון על אבישי סמולר. ניב פישלוביץ היה טוב בהפועל, אבל יוליאן סטראט היה נהדר במכבי וגם עצר בהמשך פנדל.

עומר גרא העלה את ההפרש ליתרון שיא של 5 שערים – 24:29, ואחר כך 25:30, ומכאן הפועל רק הצליחה לקזז מעט עד לסיום. כבשו להפועל: בוטוליה 7, סמולר 6, גיא כהן 3, טל הרשקוביץ, שי הרשקוביץ, דן מירקוס 2, יותם טל, יובל גררה, עידן מימון וערן צרפתי 1 כ"א. כבשו למכבי: עומר גרא ופאבל פולאקוביץ' 6 כ"א, אריאל רוזנטל 5, פיליפ מריאן ויואב נאמן 4 כ"א, לנגליב וגבע 2, אהרון ובירנבאום 1 כ"א. שפטו יורם פרץ ושלמה כהן

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן