Skip to content

בימ"ש שיחרר את החשודים בתקיפת הצעירה בבית שמש

שלושה חשודים בתקיפה אלימה של צעירה בבית שמש, שוחררו ואחד נעצר ליומיים. מספר חרדים זרקו עליה אבנים וסלעים, ניפצו את שמשות מכוניתה, שפכו עליה אקונומיקה. לחשודים יש אליבי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה חשודים בתקיפה אלימה של צעירה בבית שמש, שוחררו ואחד נעצר ליומיים. מספר חרדים זרקו עליה אבנים וסלעים, ניפצו את שמשות מכוניתה, שפכו עליה אקונומיקה. לחשודים יש אליבי . לה, מכונית מנופצת והמון כעס וכאב

מאת מלכה שחם דוראון 

בית משפט השלום  בירושלים שיחרר ממעצר שלושה חשודים בתקיפתה של  נטלי משיח בבית שמש, ביום שלישי. מעצרו של מרדכי בלויא הוארך ביומיים.

 בבקשה להארכת מעצר שהוגשה בבית משפט השלום בירושלים בפני השופט ירון מינטקביץ, כנגד יהושוע מרדכי בלויא, יונה אייכלר, רפאל אקשטיין ואליעזר ליברמנש, נענה השופט להאריך מעצר של אחד מהם בלבד, וגם זאת ליומיים בלבד.  מעצרם עוכב עד ליום 26.1.2012. (מחר)

נטלי משיח, התלוננה כי בעת שעסקה בתליית מודעות בבית שמש, במסגרת עבודתה, היא הותקפה על ידי אנשים רבים באלימות תוך כדי שימוש באבנים ובאקונומיקה שנשפכה עליה. שמשת מכוניתה נופצה.

 שניים מהחשודים יונה אייכלר ונחמן סגל שוחררו משהאליבי שלהם הוכח כמוצק. רפאל אקשטיין ואליעזר ליברמנש שוחררו למעצר בית בבית שמש.

השפוט התיר לאקשטיין לבקר את אשתו בית החולים בכפוף להפקדת 2500 ₪ בקופת בית המשפט בנוסף לערבות אישית בסך 5000 ₪. יונה אייכלר ואליעזר ליברמנש שוחררו בערבות עצמית של 5000 ₪. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן