Skip to content

רקטת קאסם שוגרה מעזה והתפוצצה במועצת אשכול

הרקטה התפוצצה בשטח פתוח בלי לגרום נזק. טרם הנפילה נשמעה אזעקת צבע אדום ביישובי המועצה. ראש מועצת אשכול, חיים ילין: "לא מזג האוויר ולא הירי ישבשו את החג"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רקטת קאסם התפוצצה היום (רביעי) בשעות הצהריים בשטח פתוח שבמועצה האזורית אשכול בדרום. איש לא נפגע ולא נגרם נזק לרכוש. טרם הנפילה נשמעה באזור אזעקת צבע אדום. ראש מועצת אשכול, חיים ילין, אמר כי בכל ישובי המועצה ממשיכים לחגוג את חג השבועות כסדרם ויישובי המועצה ממשיכים בסדר יומם הרגיל. "לא מזג האוויר ולא הירי ישבשו את החג", הדגיש ראש המועצה, "החקלאים עבדו כל השנה לחגוג את החג שלהם, והחקלאים לא מתחשבים בשום מזג אוויר. תרתי משמע".

קסאם בדרום (צילום ארכיון)
קסאם בדרום (צילום ארכיון)

לפני כשבועיים התפוצצה רקטת קאסם שנורתה מהרצועה לעבר ישראל והתפוצצה בשטח מועצת אשכול בלי לגרום נזק. מספר ימים קודם לכן התפוצצה רקטה נוספת באותו האזור וגם במקרה הזה איש לא נפגע. בחגיגות ל"ג בעומר נורתה מהרצועה רקטה שהתפוצצה סמוך לישוב של המועצה האזורית שדות נגב. גם במקרה זה לא נפגע איש. בתגובה תקף חיל האוויר מספר מטרות בעזה, בהן מוצב של החמאס ומחסן לאחסון אמצי לחימה.

הבוקר התפוצצו בצפון, באזור הר החרמון, שתי פצצות מרגמה שנורו מסוריה ונחתו בשטח המוחזק בידי ישראל. ישראל הגישה תלונה לכוח האו"ם ולאונדו"ף, המפקחים על הסכמי אי הלוחמה בגולן.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן