Skip to content

"דייט בחשיכה": בסוף היופי כן קובע

"דייט בחשיכה" פותחת עונה חדשה (חמישי, ערוץ 2) ומוכיחה לנו, שדווקא בחושך מתגלה האמת, כולם רוצים לאהוב ולהיות נאהבים, אבל בסוף מה שמנצח זה המראה החיצוני ולא האישיות למשל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דווקא בחושך נאמרת האמת. שלוש נשים ושלושה גברים שחייבים למצוא זיווג תוך כדי התוכנית, ורק בסופה להחליט האם הם גם רוצים לתת סיכוי גם להמשך. כאן אנחנו צופים בתהליכים הבלתי מודעים תוך כדי התרחשותם, כאן מתגלות האמיתות הגדולות, המאוויים הכמוסים לעומת ההצהרות, הרצון של כל אחד מאתנו להיות נאהב, והפחד מפגיעה.

כל האמת ורק האמת. צילום מסך

כאן  אנחנו רואים כיצד בחירה ראשונה יכולה להיות מטעה, ולעתים, דווקא הכורח לבחור בפגישה שנייה הופך את הקערה על פיה, כאשר אחד מן הצדדים, או שניהם, יוצאים מהתבניות המקובעות שיש להם בראש, לגבי עצמם ולגבי האחר.

"דייט בחשיכה", ערוץ 2, פותחת עונה חדשה. פרק ראשון, חמישי בערב: דפנה, שמבקשת להרשים בציניות ובקוליות שלה, מלאת הצהרות בומבסטיות לגבי השמאלניות והפמיניזם שלה, מרתיעה בהתחלה, ומגלה לנו שבעצם היא מתנהגת כך כיוון שהיא מלאת פחדים. מפחדת מדחייה, לכן היא ממהרת כל כך לדחות בעצמה. היא אפילו מצליחה לעבור תחילתו של תהליך חשוב במהלך התוכנית. היא כבר לא חייבת להיות "האישה המושלמת" של תחילת הפרק.

כל אחד הוא מה שהוא, והוא לוקח את עצמו לכל מקום שהוא הולך (וזה נכון גם בגוף נקבה). שחר, עורך הדין, שמפחד מדייט ראשון, מצליח בחשיכה ליצור תקשורת טובה עם אודליה. הם נהנים זה מחברת זו, אבל כשנדלק האור היא דוחה אותו. הוא לא מספיק מושך לטעמה, לא מספיק גבוה, לא מספיק חסון. שחר, זה לא אתה, זו היא.

התוכנית "דייט בחשיכה" מרתקת כיוון שאנחנו רואים בה מה שאיננו רואים בחיים, שומעים הן את התירוצים והן את הסיבות האמיתיות, את תפישותיו של אדם לגבי עצמו ויכולתו למשוך את המין השני כמו גם את ביטחונו העצמי – האם הוא אמיתי או מזוייף.

אנחנו עדים לתהליכים שמתרחשים בין אנשים בתחום המרתק ביותר: הניסיון למצוא אהבה וזוגיות, לא כמו בסרטים ההוליוודיים, אלא כמו במציאות, ובלי כחל ושרק. רק מה, בסופו של דבר, היופי כן קובע, מסתבר. אפילו מאוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן