Skip to content

מי קורא לנתניהו לואי ה-16? הליכודניקים החדשים

"כדי להפיל את לואי ה-16 ומארי אנטואנט נדרשו מיליונים לסכן את חייהם ולבצע מעשי אלימות אכזריים", אומרים "הליכודניקים החדשים". "אתם רק צריכים להתפקד וללכת בשלווה להצביע בפריימריז. דמוקרטיה. אחלה שיטה. אם רק משתמשים בה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

זה לא השמאל. אלה לא האנרכיסטים. מתוך הליכוד עצמו משווים את בנימין ושרה נתניהו למלך צרפת לואי ה-16 ואשתו מארי אנטואנט ("אם אין לחם תאכלו עוגות") – וקוראים להפילם באמצעות התפקדות לליכוד והפלת נתניהו בפריימריז.

"דמוקרטיה. שיטה כזאת, בה ניתן להחליף מנהיגים שמנותקים מהעם, בלי מהפכות אלימות. כדי שהפוליטיקאים יתחילו לספור אותנו, אנחנו חייבים להתפקד", נאמר בסטטוס שפרסמו ה"ליכודניקים החדשים" – קבוצה שהתארגנה בליכוד בחודשים האחרונים ומונה יותר מ-2,000 חברים.

הליכודניקים החדשים קוראים להדיחו
הליכודניקים החדשים קוראים להדיחו

בפרסום בפייסבוק נראה נתניהו בגלימה מלכותית כשהוא מחזיק בידו שרביט. "כדי להפיל את לואי ה-16 ומארי אנטואנט נדרשו מיליונים לסכן את חייהם ולבצע מעשי אלימות אכזריים", נאמר בפרסום של "הליכודניקים החדשים". "אתם רק צריכים להתפקד וללכת בשלווה להצביע בפריימריז. דמוקרטיה. אחלה שיטה. אם רק משתמשים בה".

"הוא ימשיך לישון בטיסה". נתניהו עפ"י הליכודניקים החדשים
"הוא ימשיך לישון בטיסה". נתניהו עפ"י הליכודניקים החדשים

לפני שבוע, בעקבות פרסום פרשת "המיטה המעופפת" פרסמו "הליכודניקים החדשים" סטטוס חריף אחר שבו נראה נתניהו, מבעד לחלון המטוס, ישן על מיטתו. "הוא ימשיך לישון בטיסה, כל עוד הוא יודע שאתם ישנים בעמידה", אומרים "הליכודניקים החדשים". "מי שלא מתפקד מפקיר את הכח בידי קבוצות לחץ".

[related-posts]

2 Comments

  1. רוני
    19 במאי 2013 @ 16:21

    אני גם ליכודניק ואני נגד ביבי. איך מצטרפים אליהם?

    • בועז כהן
      19 במאי 2013 @ 21:31

      כנס לדף שלנו בפייסבוק ותכתוב שאתה רוצה להצטרף.
      נצרף אותך לקבוצה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן