Skip to content

"פגוש את העיתונות": המלך הוא עירום (מתחת לאיפור ולחלודה)

מופע אימים כזה לא נראה זמן רב ב"פגוש את העיתונות": עו"ד יוסי כהן הגן בלי למצמץ על הזוג המלכותי – ביבי ושרה נתניהו ("בואו לבית ראש הממשלה, תראו את הצניעות, את החלודה ואת הצבע המתקלף", "64 אלף שקלים לאיפור זה סמלי"). אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי שצפה בתוכנית "פגוש את העיתונות" (מוצ"ש, ערוץ 2) יכול היה רק לפלבל בעיניו ולחשוב מיהו האדם הזה, שבא ומספר לנו שנתניהו ורעייתו הם למעשה אנשים צנועים, שמסתפקים במועט: "בואו לבית ראש הממשלה, תראו את הצניעות, את החלודה ואת הצבע המתקלף".

זה היה עו"ד יוסי כהן, פרקליטו של הזוג המלכותי. הוא חזר על המסרים הידועים: אני רוצה שראש הממשלה שלי ינוח היטב בטיסה, והוא צריך להמשיך לנסוע בדיוק באותם תנאים בהם טס ללונדון. "תקציב הגלידה? הרי זה רק 9 שקלים לחודש, קינוח". "64 אלף שקלים לאיפור זה אפילו דבר סמלי".

מביך. נתניהו. צילום: US State Dept, ויקיפדיה

ניכר היה שדנה וייס ורזי ברקאי לצידה היו המומים למדי. הוא התעלה עליהם בתשובותיו, עד שבא משתתף נוסף בפאנל, פרופ' אביעד קליינברג מאוניברסיטת תל אביב, וזעק,  כמו הילד שהעז לומר – המלך הוא עירום.

היה מביך לראות זאת. שני עיתונאים מאוד מנוסים שאלו שאלות ישירות, כפי שהם יודעים, אבל לא יכלו לעו"ד כהן, שיודע להתחמק מכל שאלה קשה או ישירה ולהפוך אותה כרצונו. לא לחינם כנראה עו"ד כהן מייצג את לקוחו.

השאלה שאדם מהשורה יכול לשאול את עצמו, האם עו"ד כהן באמת מאמין במה שהוא אומר, או שהוא פשוט פרקליט חכם וממולח, שיודע את מלאכתו, ומיומן על כל הדרכים לסובב שאלות ותשובות. אגב, על שאלה אחת לא ענה: האם אתה מקבל את שכרך ממשפחת נתניהו או מהקופה הציבורית? הוא הדף את השאלה הזאת שלוש פעמים באמירה, שהוא אדם פרטי, שבא להגן על ראש הממשלה שלו.

1 Comment

  1. שלמה ביסקר
    19 במאי 2013 @ 19:26

    ביבי ושרה נתניהו. צמד מושחתים , חסרי מצפון וחסרי בושה. מוצצים את הקופה הציבורית ואת כספי משלמי המיסים. לזוג הזה אין שום יראת כבוד כלפי כסף צבורי. העיקר הוא הנהנתנות לעשות חיים על חשבון הציבור להם ולבני משפחתם. יש לפעול באופן דמוקרטי להוריד את הצמד הנ"ל מהשלטון.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן