Skip to content

מליסרון ורשת פרימה נכנסים לתחום מלונות העסקים

יו"ר מליסרון ליאורה עופר ומנכ"ל רשת מלונות פרימה אבי דור, הודיעו היום על הקמת מלון העסקים הראשון שלהם, במתחם המילניום ברעננה בהשקעה של כמאה מיליון שקל. המלון יצטרף למלון העסקים של פתאל שייבנה בצומת רעננה-כפר סבא. שני המלונות צפויים להיפתח בשנה הבאה ולשרת את אנשי ההיי טק של הסביבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
הדמיה של המלון המיועד ברעננה. לדברי ראש העיר רעננה, נחום חופרי, המלון יתן מענה לצורך של חברות ההייטק ואנשי העסקים הפועלים בעיר
הדמיה של המלון המיועד ברעננה. לדברי ראש העיר רעננה, נחום חופרי, המלון יתן מענה לצורך של חברות ההייטק ואנשי העסקים הפועלים בעיר

יו"ר מליסרון, ליאורה עופר, מנכ"ל רשת מלונות פרימה, אבי דור וראש העיר רעננה, נחום חופרי, הודיעו היום על הקמת מלון עסקים ראשון במתחם המילניום ברעננה בהשקעה של כמאה מיליון שקל.

המלון, שיוקם בהשקעה כוללת של כמאה מיליון שקל, יהיה בבעלות מליסרון ויופעל ע"י רשת פרימה. המלון ישתרע על שטח של כעשרת אלפים מטרים רבועים ויכלול 140 חדרים, חדרי ישיבות ואולם כנסים

המלון עתיד להיפתח בסוף שנת 2014 ובכוונת מליסרון להקים בעתיד מלון עסקים נוסף בגרנד קניון בחיפה ובקניונים נוספים.

הוא יצטרף למלון של רשת  פתאל שיוקם במרכז המסחרי אשר נבנה בצומת רעננה-כפר סבא, באזור שבו פועלות כיום חברות היי טק מובילות כגון סאפ, קומברס, נייס ואמדוקס. במבנה, בן 12,500 מ"ר, יוקם בהשקעה של כ-50 מיליון שקל מלון בן 175 חדר. המלון עתיד להיפתח ביוני 2014.

לדברי ליאורה עופר, יו"ר מליסרון, הקמת מלון העסקים ברעננה הוא צעד חשוב בהמשך הפיתוח העסקי של מליסרון. "כמי שמתמחים בניהול קניונים, ומתאפיינים גם בניהול מלונות בעלי אופי ראשוני ובלעדי, הקמת המלון הראשון ברעננה, בה ממוקמות חברות הייטק מובילות, מהווה כניסה לתחום מלונות עסקים הנמצאים בלב פארקים תעשייתיים. זיהינו פוטנציאל אדיר, וקטגוריה של קהל לקוחות שלא ניתן לו עד כה מענה."

מנכ"ל מלונות פרימה, אבי דור. המשך להתרחבות הרשת
מנכ"ל מלונות פרימה, אבי דור. המשך להתרחבות הרשת

מנכ"ל רשת פרימה, אבי דור אמר: "פתיחת מלון ברעננה מהווה המשך להתרחבות הרשת, שרק לאחרונה רכשה את מלון פארק בירושלים ואת מלון סיטי בתל אביב. המלון שייפתח ברעננה, יתן מענה הן לתושבי העיר ואורחיהם והן לאורחי חברות ההייטק, שיותר ויותר מהן עוברות לאזור ההייטק בעיר".

ראש העיר רעננה, נחום חופרי, הוסיף שפתיחת המלון נותנת מענה לצורך של הציבור והקהילה ברעננה וכן מענה לצורך של חברות ההייטק ואנשי העסקים הפועלים בעיר. "זהו צעד משלים לכניסת חברות רבות לפארק המסחר והתעשייה הצפוני, דוגמת קומברס, נייס וריטליקס, שיוביל לעלייה בהיקף פעילותן. זיהינו את הפוטנציאל האדיר שיש בשטח ויחד עם מינהלת פארק מסחר ותעשייה, בראשות רואי דינוביץ, הובלנו את המהלך להקמת המלון. הפרויקט מהווה בשורה חשובה ביצירת מאות מקומות עבודה חדשים, שהמלון יספק לתושבי העיר והאזור כולו".

האדריכלית לאה רובננקו בנתה אסטרטגיה עיצובית התואמת את צרכי הקהילה העסקית. מעצבי הפנים של המלון הם ארי שאלתיאל ונועה קסטיאל.

המלון ממוקם על ציר תנועה מרכזי ומיועד לשרת את תושבי העיר רעננה כפר סבא ויישובי השרון
כמו גם את קהילת ההייטק הנמצאת בתנופה באזור בכלל וברעננה בפרט.

מליסרון בע"מ הינה חברת הנדל"ן המובילה בישראל בתחום הקניונים ומרכזי המסחר. היא חלק מקבוצת עופר השקעות. בנוסף, מליסרון פועלת בתחום של ניהול, אחזקה, ייזום, פיתוח והשבחה של מבני משרדים ותעשייה עתירת מידע.

הדמיית חדר במלון העסקים החדש המתוכנן ברעננה. אסטרטגיה עיצובית התואמת את צרכי הקהילה העסקית
הדמיית חדר במלון העסקים החדש המתוכנן ברעננה. אסטרטגיה עיצובית התואמת את צרכי הקהילה העסקית

רשת מלונות פרימה היא רשת מלונות קונספט, שלהעשרה מלונות ברחבי הארץ מטבריה ועד אילת. בין המלונות: "פרימה מיוזיק" באילת, "ספא קלאב ים המלח" ו"אואזיס" בים המלח, פרימה גליל, פרימה פאלאס (הפונה לקהל החרדי), פרימה רויאל – מלון באווירת אמנות ופרימה תל אביב.

מאז תחילת 2013 רכשה הרשת שני מלונות: מלון פארק בירושלים שנמצא, שנמצא בתהליך שיפוץ ואת מלון סיטי בתל אביב. רכישת המלונות הן חלק אינטגרלי מאסטרטגיית הצמיחה וההתחדשות של הרשת אותה מובילים הבעלים מרק מוסקוביץ' ומנכ"ל הרשת אבי דור. אסטרטגיה זו תכלול כניסת הרשת למלונות נוספים בשנים הקרובות, הקמת מלון פרימה תל אביב החדש תחל בסוף שנת 2014, על מנת למשוך קהלים חדשים, אנשי עסקים, תיירים מישראל ומבקרים מחו"ל. כמו כן, במהלך שנת 2013 משקיעה הרשת כ-50 מיליון שקל בשיפוץ ושיפור נרחב של מלונות הרשת.

[related-posts title="כתבה קודמת על מלון עסקים ברעננה"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן