Skip to content

קייטנת מוזיקה וכיתות אמן לנוער במגידו

בתוכנית מעשירה תינתן לנוער המוזיקלי הזדמנות ללמוד מהגדולים בארץ – מלחינים, יוצרים, נגנים, מעבדים ומנהלים אמנותיים מהשורה הראשונה, במסגרת ארבעה ימים (8-11/7) של נגינה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קייטנות לגיל הצעיר יש בשפע, אך מסגרות מתאימות לבני נוער, מכיתות ז'-י"ב, כמעט אין. השנה, נערים ונערות בעלי רקע מוזיקלי , שיודעים לנגן או לשיר, יוכלו להתפתח, ללמוד וליהנות מחוויה אחרת ב"ימי מוסיקה במגידו". בתוכנית מעשירה תינתן להם הזדמנות ללמוד מהגדולים בארץ – מלחינים, יוצרים, נגנים, מעבדים ומנהלים אמנותיים מהשורה הראשונה. במסגרת ארבעה ימים (8-11/7) של נגינה, הכוונה והדרכה של מיטב האמנים והמורים בארץ, יתקיימו סדנאות וכיתות אמן לנוער בתחומי מוזיקת רוק, ג'אז, מופעים ונגינה בהרכבים.

ימי מוזיקה במגידו

לרוב הנערים זה ירגיש ודאי כמו חלום לקבל שיעור נגינה משם טוב לוי (מלחין, זמר ומעבד אחראי לקלאסיקות רבות בזמר העברי) או מאיריס ועופר פורטוגלי (אמני ג'אז מורים בבי"ס למוזיקה "רימון"), גיל באר (גיטריסט להקת היהודים), אבי אגבבה (אמן כלי הקשה מלווה של חווה אלברשטיין), הזמרת-יוצרת איה כורם ועוד טובים אחרים.

במסגרת השיעורים תתקיים, למשל, סדנת הקלטה באולפן ביתי ממוחשב, ניתוח והבנה של תווים שיטות עבודה בהרכבים, אלתור בהרכב ונגינת סולו, סדנת הלחנה ועיבוד ועוד שיעורים מרתקים לנערים ונערות שהמוזיקה היא חלק בלתי נפרד מהם.

הסדנה היא לזכרם של עמי פישביין וינאי וייס, חיילים שנפטרו במהלך שירותם ושניהם היו מוזיקאים. האחד היה נגן שנהרג בפיגוע במייק'ס פלייס בת"א והשני היה זמר בלהקת הנחל.

בכל ערב יעלה מופע שהציבור הרחב מוזמן ליהנות ממנו, ללא תשלום. הכל באווירה משוחררת ופסטורלית בתפאורה של שדות מוריקים במרחב הביוספרי מגידו.

אתר האולפנה למוזיקה במגידו

אימייל לפרטים: [email protected]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן