Skip to content

גבר נורה על ידי שוטר בעת שניסה לדקור את אשתו

שוטרי מרחב אילון הוזעקו בעקבות תלונת הבת לבית הוריה בבת ים והבחינו מבעד לחלון באביה הקשיש אוחז בסכין וקראו לו לשמוט אותו. הגבר החל לדקור את האישה ואז נורה. הוא נפגע באורח קל והאישה נדקרה קלות בגבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר בן 89, תושב בת ים, נורה על ידי קצין משטרה בעת שניסה לדקור את אשתו. הקשיש נפגע קל עד בינוני ופונה להמשך טיפול בבית החולים וולפסון בחולון. אשתו, שנפצעה קל בגבה, פונתה לקבלת טיפול בבית החולים איכילוב בתל אביב.

(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
(צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

היום (שבת), סמוך לשעה 16:00, הגיעה בתם של בני הזוג לתחנת המשטרה בבת ים וסיפרה כי אביה מנסה לפגוע באמה בת ה-90. שוטרי מרחב אילון הובהלו אל בית ההורים ברחוב ירושלים בעיר. במקביל הוזעקו למקום מכבי האש וצוותי מד"א. השוטרים מצאו את הדירה נעולה אך קצין המשטרה הבחין מבעד לחלון באב כשהוא אוחז סכין בידיו. השוטר קרא לעברו להשליך את הסכין מידיו, אך הבעל, כך נטען, החל לדקור את האישה ואז ירה בו הקצין ופגע בו בירכו. הגבר נפגע באורח קל. אשתו נדקרה קלות בגבה. שניהם פונו כאמור להמשך טיפול בבית חולים.

תגובתם הנחרצת של השוטרים מגיעה על רקע כישלון המשטרה בתגובתה בתלונת האם בערד שהתריעה על כוונת בעלה לשעבר לרצוח את בנותיה, אך לא נענתה. בעקבות הכשל הודחה צמרת תחנת ערד ביום חמישי האחרון.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן