Skip to content

ראש עיריית אלעד נעצר יחד עם חברו, איש עסקים

המשטרה עיכבה הבוקר חמישה חשודים במתן וקבלת שוחד, הלבנת הון ועבירות מרמה. שניים מהם הובאו להארכת מעצר. איש העסקים, חברו של ראש העיר, חשוד כי תיווך בין בעלי העניין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (ראשון) אחה"צ את מעצרם של שנים מתוך חמשת החשודים מהעיר אלעד, שעוכבו הבוקר על ידי המשטרה בחשד לעברות שוחד, הלבנת הון ועוד.

לאחר חקירה ראשונית החליטו חוקרי היחידה לחקירות הונאה, להב 443, לעצור שניים מהחשודים. ראש העירייה, הרב יצחק עידן (60) ואת חברו מילדות, תושב העיר, מרדכי כהן (58),  איש עסקים ובעל עניין בפרויקטים שונים באלעד. כהן חשוד כי לקח לכאורה שוחד ותיווך בענייני אחרים מהם נטל לכאורה שוחד לקידום ענייהם ברשות. כמו כן הוא חשוד כי נתן לראש העיר שוחד לצורך עניינים אלו.

הבוקר פשטו חוקרי המשטרה ומס הכנסה על בתי החשודים ומשרדיהם, ערכו חיפוש והחרימו מחשבים, מסמכים וציוד הנוגע לחקירה. בהתאם להתפתחות החקירה ביקשה היום המשטרה מבית המשפט בראשון לציון להאריך את מעצרם בארבעה ימים.

התובעת רפ"ק איריס ברק הסבירה כי החקירה בתחילתה וכי בשלב זה הוחלט לעצור את שני החשודים המרכזיים, וכי ישנם חשודים נוספים אשר לגבי מעצרם טרם התגבשה החלטה. מנחם מזרחי, שופט בית המשפט, נענה לבקשה והורה על הארכת מעצרם עד ליום שלישי הקרוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן