Skip to content

יעדי תיירות הקיץ: חדשים ומחודשים

לא קל למצוא מדי שנה יעדים חדשים לחופשת הקיץ עבור הישראלים. עליהם להיות קרובים, זולים, מעניינים, מתאימים למשפחות – ורצוי שידמו לטורקיה. לכן צדים מדי שנה סיטונאי התיירות איים חדשים ביוון, אך גם יעדים כמו פורטוגל וגם פוליה, שאצלן מדובר כבר בשידור חוזר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
החוף של העיר מיקונוס ביוון. האי מיקונוס מושך אליו סלבריטאים, כוכבי קולנוע וספורט ותיירים מכל רחבי העולם
החוף של העיר מיקונוס ביוון. האי מיקונוס מושך אליו סלבריטאים, כוכבי קולנוע וספורט ותיירים מכל רחבי העולם

החודשים יולי ואוגוסט ובעיקר השבועות האחרונים באוגוסט, בתקופה שאחרי ט' באב – אז מצטרפים למטיילים גם שומרי המסורת – הם שיאה של עונת התיירות הישראלית. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (למ"ס), יוצאים יותר ממיליון ישראלים לחופשה בחודשים אלה.

אמנם גזרות כלכליות אינן מתכון טוב לגיאות בתיירות, אך הצורך לבדר את הילדים שנמצאים בבית במשך חודשיים, גובר על הכל.

ברור שחברות הנסיעות מחפשות יעדים שיענו על דרישותיהם של הישראלים ואכן המגוון הוא רב. חברת קשרי תעופה תאפשר לישראלים לנפוש במספר יעדים חדשים שיתרונם בכך שהם מרוחקים רק מרחק שעתיים-שלוש שעות טיסה מישראל, בהם השקת קו טיסות ישיר לאי סרדיניה, החזרת קו הטיסות הישירות לאי זקינטוס ביוון וקו טיסות ישיר לקלבריה – יעד חדש בחלק הדרומי ביותר של איטליה.

במקביל, עיבתה קשרי תעופה גם את הטיסות לערים באירופה, ביניהן ברלין, ברצלונה, אמסטרדם, פראג, בודפשט ופריז.

עיר הנמל פורטו בפורטוגל. אשת טורס מציעה טיול מאורגן הכולל ביקור בליסבון, עיירות החוף אשטוריאל וקאשקאיש, פורטו, יער בוסאקו ועוד
עיר הנמל פורטו בפורטוגל. אשת טורס מציעה טיול מאורגן הכולל ביקור בליסבון, עיירות החוף אשטוריל וקאשקאיש, פורטו, יער בוסאקו ועוד

באשת טורס משווקים השנה את פורטוגל כיעד חדש בחברה, למרות שהוא, כמובן אינו חדש כלל. החברה מציעה טיול מאורגן בן שמונה ימים הכולל ביקור בליסבון, בעיירות החוף אשטוריל וקאשקאיש, בפורטו, ביער בוסאקו ועוד.

לבני הנוער הרבים שייצאו השנה לחופשה בחו"ל, מציעים באשת טורס את האי מלטה. במהלך חודש יוני מארחת מלטה את שבוע המוזיקה, כאשר האירוע הסוגר של השבוע תהיה מסיבה סוערת של MTV, עם עשרות מופעים ומסיבות של מיטב האמנים וה-D.j's.

סיציליה. מהשנה שעברה הופעלו טיסות במתכונת מקוצרת, שזכתה להצלחה רבה בקרב הישראלים חובבי הנופשונים הקצרים
סיציליה. מהשנה שעברה הופעלו טיסות במתכונת מקוצרת, שזכתה להצלחה רבה בקרב הישראלים חובבי הנופשונים הקצרים

כמו כן מוכרים השנה באשת טורס את סיציליה, לא רק בטיסה שבועית מלאה, אלא גם במחזורים קצרים, שישווקו במסגרת של חבילות נופש, חבילות טוס וסע, חבילות טוס וסע + מלון, או במסגרת של טיול מאורגן לחמישה ימים. הטיסות הצפויות יאפשרו לתיירים הישראלים ימי טיול מלאים, כשטיסות ההלוך ייצאו בשעות הבוקר, וטיסות החזור יצאו בלילה.

חברת ארקיע תחל להפעיל טיסת שכר שבועית מיולי הקרוב לחבל פוליה שנמצא בדרום איטליה סמוך לחופי הים האדריאטי. איטליה היא מזה שנים אחד היעדים הפופולריים בקרב הישראלים, אך נסיון קודם שנעשה על ידי חברת אופקים ב-2010 לשווק את פוליה בישראל, לא המריא.

ארקיע תציע חבילת שבעה ימים, כולל מלון, במחיר של החל מ-800 דולר לאדם בחדר משפחתי. הטיסות של ארקיע לפוליה יצטרפו לחגיגה האיטלקית המוצעת הקיץ לישראלים ומונה את הטיסות שמפעילה אשת טורס לסיציליה, את הטיסות של קשרי תעופה לקלבריה ושל קווי חופשה לעיר ורונה.

באיסתא מציעים הקיץ, בין היתר, את כפרי הנופש בהולנד לחופשות משפחתיות, כאשר בחופש הגדול עלות חבילה בת שבוע, הכוללת טיסות, רכב שכור לשבוע ולינה בכפר הנופש עומדת על החל מ-700 אירו לאדם בהרכב משפחתי של זוג + 3 ילדים; כרתים – האי היווני היה יעד הנופש המוביל בשנת 2012. למרות ההתחזקות הצפויה של אנטליה, מעריכים באיסתא שכרתים תמשיך ותהיה יעד פופולרי, בהיותו האי הגדול ביותר ביוון, מה שמאפשר לנופשים לטייל בו. מחיר חבילה, הכוללת טיסה, העברות ושלושה לילות במלון 4 כוכבים על בסיס הכול כלול בחודש יולי – 365 אירו לאדם בחבילה משפחתית; ורשה – בשנה שעברה החלו באיסתא לשווק את העיר ורשה שבפולין כיעד לחבילות עיר והיא נהפכת ליעד המשלב תרבות, אמנות, קולינריה ובילויים. מחיר חבילה לוורשה, הכוללת טיסה, העברות ושלושה לילות במלון 5 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר ביולי-אוגוסט, עומדת על החל מ- 385 אירו לאדם בחדר זוגי.

בורגס שבבולגריה היתה יעד בצמיחה, כאשר ב-18 ביולי בשנה שעברה התפוצץ מחבל מתאבד באוטובוס במגרש החנייה של שדה ההתעופה וששה ישראלים נהרגו. רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא, אומר שההשפעה של טראומת הפיגוע טרם פגה, והוא מעריך שתהיה ירידה של בין 20%-25% בתיירות הישראלית לשם בקיץ הקרוב.

חברת אופיר טורס מציעה חופשות משפחתיות בהרי הטטרה שבסלובקיה וטיסות ישירות לברטיסלבה וחופשות משפחתיות ביער השחור בגרמניה. בטיולים המאורגנים לדוברי עברית, היעד המוביל באופיר טורס הוא "טיולי רוסיה" עם לילות לבנים במוסקבה וסט. פטרסבורג ולאחר מכן היעדים הקלסיים איטליה, ספרד, שוויץ, גרמניה, הולנד וצרפת וספרד, עם חידוש לטיולי פורטוגל. עוד מבוקשים טיולי קובה, כולל טיולי סלסה. חבילות נופש לכל יעדי אירופה וארה"ב והמזרח הרחוק.

אנטליה כפי שלא הכרתם

מלון קריסטרל וורטרוורלד ריזורט, מהמלונות החדשים של אנטליה, שלא הפסיקה להתחדש בשנים שהישראלים נמנעו מלבקר בה
מלון קריסטל וורטרוורלד ריזורט, מהמלונות החדשים של אנטליה, שלא הפסיקה להתחדש בשנים שהישראלים נמנעו מלבקר בה

הקיץ הקרוב עשוי לסמן את חזרתם החלקית של הישראלים לטורקיה בכלל ולאנטליה בפרט. מי שהיה באנטליה לפני כעשור, לא יזהה את עיר הנמל: אנטליה גדלה והתפתחה בצורה יוצאת דופן ולטובה. נסללו בה כבישים רבים ונבנו קניונים מפוארים. ב-15 השנים האחרונות נוספו לה כמיליון תושבים, והכל בזכות תעשיית התיירות המשגשגת, כאשר ב-2012 ביקרו באנטליה כ-11 מיליון תיירים.

מאז החרם של הישראלים על הטורקים משנת 2009, נוספו באזור אנטליה מלונות רבים. מדובר על קלאבים מפוארים, אוכל שופע ומשובח, בריכות מפנקות, פארקי מים לילדים בשטחי המלונות, הפעלות לילדים, טיפולי ספא מעולים, ואווירת חופשה משוחררת.

אצל הטורקים, "הכל כלול" של המלונות באנטליה פירושו "הכל כלול": החל מהאוכל והשתיה מהמיני בר בחדר, ועד ארוחות גורמה במסעדות אה לה קארט שבבית המלון. החדרים במלונות מרווחים, והעיצוב מדהים.
חברת השטיח המעופף משווקת מלונות שנבנו באנטליה בשנתיים האחרונות, כולם מתאימים למשפחות עם ילדים. לדוגמה, במלון קריסטל וורטרוורלד ריזורט, מחיר לאדם בחדר זוגי לארבעה לילות בחודש יולי – 836 דולר, מחיר חדר משפחתי לזוג ושני ילדים – 2,847 דולר.

גם תיירות הקרוזים, שיוצאים מנמלים באירופה ובארצות הברית, מתפתחת משנה לשנה, וכך גם הקרוזים היוצאים מנמלי הארץ באוניות של חברת מנו ספנות.

סרדיניה – מצוקים ורצועות חוף בתוליות

סרדיניה. באי נוף מגוון הכולל הרים, מצוקים, עמקים, גאיות ורצועות חוף בתוליות. (צילום באדיבות קשרי תעופה)
סרדיניה. באי נוף מגוון הכולל הרים, מצוקים, עמקים, גאיות ורצועות חוף בתוליות. (צילום באדיבות קשרי תעופה)

החל מה-12 ליוני יחל לפעול קו טיסות השכר הישירות לאי סרדיניה שבאיטליה, בעקבות הסכם שחתמה חברת קשרי תעופה עם חברת התעופה האיטלקית מרידיאנה, הפועלת מהאי. הקו יפעל בין החודשים יוני-אוקטובר. הטיסות ינחתו בנמל התעופה של העיר אולביה שבצפון האי.

האי סרדיניה נמצא בלב הים התיכון, מערבית למגף האיטלקי, במרחק של שלוש שעות טיסה בלבד מנתב"ג. יעד זה מצטרף ליעד איטלקי נוסף שנפתח השנה לישראלים ביוזמת קשרי תעופה – קלבריה שבדרום איטליה, במרחק טיסה של שעתיים מנתב"ג.

סרדיניה הוא האי השני בגודלו בים התיכון. הוא נמצא באגן המערבי של הים התיכון, בין הים הטירני לבין הים הבלארי. שטחו של האי 24 אלף קמ"ר ואוכלוסייתו מונה כמיליון וחצי תושבים. באי נוף מגוון הכולל הרים, מצוקים, עמקים, גאיות ורצועות חוף בתוליות. האי הוא מחוז אוטונומי בעל מעמד מיוחד באיטליה.

קשרי תעופה תשווק לסרדיניה חבילות נופש של ארבעה עד שבעה לילות, חבילת טוס וסע וטיולים מאורגנים בטיסה שבועית. חבילות נופש לסרדיניה יימכרו במחיר של החל מ-782 יורו לאדם לשישה לילות במלון ארבעה כוכבים.

מיקונוס

באי ניתן למצוא מסעדות שף ברמה גבוהה מאוד, טברנות מעולות, מועדונים רבים וברים המעידים על חיי לילה מפותחים וסוערים.
מלון Aeoros במיקונוס. באי ניתן למצוא מסעדות שף ברמה גבוהה מאוד, טברנות מעולות, מועדונים רבים וברים המעידים על חיי לילה מפותחים וסוערים.

חברת השטיח המעופף חתמה על הסכם טיסות בלעדיות לאי מיקונוס ביוון עם חברת התעופה אגייאן איירליינס. במסגרת ההסכם, החל ב-4 ביולי, יופעלו שתי טיסות שבועיות ישירות לאי, בימים ראשון וחמישי. שעת ההמראה מישראל תהיה ב- 10.00 בבוקר, ושעת ההמראה ממיקונוס תהיה ב- 13.00. משך זמן הטיסה הינו כשעתיים. הטיסות יבוצעו במטוסי איירבוס A320 חדישים.

אפשרויות השהייה באי במסגרת חבילות הנופש יהיו ל- 3, 4 או 7 לילות, במלונות 3, 4 או 5 כוכבים דה לוקס או במלונות בוטיק, בכל רחבי האי.

מחיר חבילה הכוללת טיסה, בית מלון 4 כוכבים ושהייה של 3 לילות, יחל מ- 649 דולר לאדם בחדר זוגי.
מיקונוס שייך לקבוצת האיים הקיקלאדיים ביוון, ושטחו 85 קמ"ר. זהו אחד מאיי יוון המפורסמים והקוסמופוליטיים ביותר, הנחשב ליוקרתי ביותר. מיקונוס מושך אליו סלבריטאים, כוכבי קולנוע וספורט, ותיירים מכל רחבי העולם, בזכות חופיו הנפלאים הנושקים לים טורקיז, חיי הלילה התוססים, מסיבות החוף המושקעות, השקיעות הרומנטיות, ואווירת החופשה היוקרתית.

באי ניתן למצוא מסעדות שף ברמה גבוהה מאוד, טברנות מעולות, מועדונים רבים וברים המעידים על חיי לילה מפותחים וסוערים. המחירים לארבעה לילות במלון ארבעה כוכבים, החל מ-800 דולר לאדם.

כפרי נופש ביער השחור

ב"יער השחור" בגרמניה מוצעות חופשות משפחתיות עם אכסון ממלון בסגנון אלפיני מסורתי (3 כוכבים) דרך דירות נופש בגדלים שונים בבתי דירות ועד לדירות בסגנון וילה ביער

בשנת 2012 היה ללא ספק אזור היער השחור שבגרמניה הלהיט הגדול של החופשות המשפחתיות. החופשה ביער השחור מתאפיינת בנופים עוצרי נשימה, שפע פעילויות לכל המשפחה, מסלולי טיול מגוונים ומהנים ועוד.

היער השחור הוא אזור גדול, שופע בעצים מסוגים שונים וטבע מתפרץ. המפלים, ההרים ומסלולי ההליכה המיוחדים הפכו את היער השחור לפופולרי מאוד בקרב משפחות ישראליות.

איסתא מציעה בבלעדיות את כפר הנופש טטנברון, אשר שוכן בלב היער השחור, ומהווה נקודה מצוינת ליציאה לטיולים באזור.

בחופש הגדול עלות חבילה בת שבוע הכוללת טיסות, רכב שכור לשבוע ולינה בכפר הנופש
עומדת על מ- 640 אירו לאדם בהרכב משפחתי של זוג + 3 ילדים

party all the way

חברת התיירות Flyclub המתמחה בצעירים בלבד, מציעה חופשת מסיבות חדשה לצעירים בחו"ל, טיסות במטוס המסיבות וחופשה ביעדים קיציים. הטיסה הופכת לחלק מהחוויה, שנעשית בשיתוף ערוץ המוסיקה 24 ודי ג'י סקאזי ומיועד לצעירים בגילאי 17 ואילך.

fly club - החגיגה החלה עוד במטוס. אחר כך מבלים במסיבות במיורקה, באיביזה ובכרתים
fly club - החגיגה החלה עוד במטוס. אחר כך מבלים במסיבות במיורקה, באיביזה ובכרתים

הטיסה ממשיכה למלונות 2-4 כוכבים לשהות של שבעה לילות וכניסה לכל המסיבות הטובות ביותר במיורקה, איביזה וכרתים המתקיימות במועדונים, בחופים, ובספינות מסיבות.
כל החופשות כוללות נציגים של חברת התיירות, קצינים יוצאי יחידות קרביות, שיהיו אחראיים עליהם בזמן החופשה.

המטוס הראשון ממריא ב-29 ביוני לשבעה לילות ואחריו ייצאו עוד שמונה מטוסים לכרתים. מחיר החופשה בכרתים החל מ-538 דולר לשבעה לילות כולל חמש מסיבות (מסיבה במטוס, מסיבת בריכה, מסיבה במועדון, מסיבת מטוס נוספת ומסיבת "איחוד" סוף הקיץ בארץ).

במיורקה – בחודשים יולי-ספטמבר בכל יום רביעי בשבוע בטיסה ישירה וגם טיסות דרך ברצלונה במגוון תאריכים מחירים החל מ-925 דולר. באיביזה – יציאות גמישות החל מיוני-אוקטובר דרך ברצלונה. מחירים החל מ-1,333 דולר.
אתר אינטרנט: flyclub.co.il.

[related-posts title="כתבה קודמת על התיירות לטורקיה"]

1 Comment

  1. נורית
    27 במאי 2013 @ 19:51

    אני מאלה שמעדיפות חופשה בארץ. היינו לפני שבועיים בכפר בלום במלון פסטורל והיה מאוד מוצלח, המלון מקסים והאוכל היה מעולה- אין סיבה להתאמץ לטוס כלכך רחוק כשהארץ שלנו היא בין היפות בעולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן