Skip to content

חשד: צעיר רצח את אמו ופצע את חברתו ושני גברים נוספים

מסע הטירוף והרצח בקרית אתא החל בשעות הצהריים בדקירת האם וחברתו של הצעיר ונמשך בדקירת שני גברים נוספים בהם נתקל במנוסתו. האם מתה מפצעיה. הפצועים הוחשו לטיפול בבית חולים. הצעיר נילכד ובשלב זה מכחיש את המיוחס לו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בן 25 חשוד כי דקר ורצח היום (שני) את אמו בתיה אוחנה בת ה-59 ואת חברתו בת ה-24 ולאחר מכן  דקר עד שני גברים אחרים ונמלט. הצעיר, המוכר למשטרה, נמלט וכוחות משטרה גדולים סרקו אחריו בסיוע מסוק והצליחו לעצרו. בשלב זה הוא אינו משתף פעולה עם המשטרה ומכחיש את המיוחס לו.

נלכד לאחר מרדף עם מסוק משטרתי (צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)
נלכד לאחר מרדף עם מסוק משטרתי (צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל)

מחקירה ראשונית עולה, כי לפי החשד הצעיר דקר היום בצהריים בשעה 14:00, תחילה את חברתו ולאחר מכן את אמו בפלג גופה העליון, בעת ששהו בדירה ברחוב אביגדור עשת בקריית אתא. חברתו נפצעה באורח בינוני עד קשה והאם נפצעה אנושות. צוותי מד"א שהוזעקו למקום האירוע טיפלו בשתיהן והחישו אותן להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בחיפה. האם מתה מפצעיה כעבור כשעה קלה, מצבה של החברה הוגדר בינוני.

הדוקר נמלט לאחר הדקירה ברכב ובמהלך המנוסה התנגש ברכב אחר. לפי החשד הוא דקר את נהג הרכב בו פגע בעת שהנהג יצא מרכבו לאמוד את הנזק שנגרם לרכב. הנהג, כבן 40, נפגע קלות בבטנו. לאחר מכן דקר גבר אחר ונמלט. הנהג, שהובהל לבית החולים רמב"ם, תיאר לרופאים את שאירע: "ישבתי עם הבן שלי במכונית ברמזור, חיכינו לאור ירוק. פתאום נכנס בי מישהו מאחור. יצאתי לבדוק מה קרה, הוא יצא מהרכב עם סכין ודקר אותי. לאחר מכן הוא התחיל לברוח ברגל והשאיר את הרכב שלו במקום, כי המכונית שלי כנראה חסמה אותו".

מפקד משטרת זבולון, ניצב משנה אילן סרדל, אמר כי החשוד הוא בחור נורמטיבי לחלוטין, והגדיר את האירוע שמסתמן כ"טירוף רגעי". לדבריו, הסכין שבה דקר את אמו וחברתו נמצאה בזירה, ואילו שני הפצועים האחרים נדקרו בסכין אחרת. הוא סיפר כי אחרי החשוד רדפו כוחות יס"מ בשיתוף בלשי משטרת זבולון שתרו אחריו במסוק. סרדל הוסיף כי החשוד התנגד למעצר והכחיש בחקירה הראשונית את אשר יוחס לו.

צילומים מהמסוק אחרי החשוד הנמלט (צילום: היחידה האווירית של המשטרה)
צילומים מהמסוק אחרי החשוד שנמלט ונלכד (צילום: היחידה האווירית של המשטרה)

הצעיר החשוד מתגורר עם חברתו בקריית מוצקין, אך השניים הגיעו היום לביתה של האם, שם דקר אותן. שכניה של האם סיפרו ששמעו צעקות רבות מבית האם וכשיצאו לבדוק נתקלו באם ובצעירה שרועות מדממות בפתח הבית והזעיקו את משטרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן