Skip to content

אשת טורס מונתה לנציגת קיונרד בישראל

קבוצת התיירות אשת טורס, מונתה לאחרונה לנציגה רשמית של חברת השיט היוקרתית Cunard (קיונרד) בישראל, ותחל לשווק לקהל הישראלי הפלגות נופש של החברה הבריטית הוותיקה בחו"ל באמצעות שלוש אוניות היוקרה: Queen Mary 2, Queen Victoria, ו-Queen Elizabeth
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אוניה של קיונרד, עם הדר כמו פעם. נוסדה בתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת, ומתאימה במיוחד לקהל חובב תרבות ואמנות
אוניה של קיונרד, עם הדר כמו פעם. החברה נוסדה בתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת, ומתאימה במיוחד לקהל חובב תרבות ואמנות

חברת אשת טורס מרחיבה את האחיזה שלה בתחום הפלגות הקרוזים. לדברי מנהלת תחום הקרוזים באשת טורס, ברברה וינר, אשת טורס היא הנציגה הבלעדית של שתי חברות שיט יוקרתיות נוספות – חברת היוקרה p&o וכן חברת lueftner הגרמנית. "עם הצטרפותה של Cunard, אנחנו מתכוונים להיות החברה המובילה בישראל בתחום הפלגות היוקרה".

על אף התדמית היוקרתית, מציינת וינר כי Cunard מציעה קרוזים במחירים שמתחרים במחירי כל חברות השיט, ומחירה של חבילה ממוצעת לאדם הוא 2,500 דולר.

הקרוזים ב-Cunard הם ברמה של 5 כוכבים סופיריור: כל ספינה מכילה עד 2,200 איש (בניגוד לספינות של חברות אחרות שיכולות להכיל עד כ-5,000 איש), הלינה היא בתאי סוויטות והחברה מתמחה במטבח גורמה יוקרתי וארוחות שף. כחלק מהשירות הייחודי היא מציעה מגוון רחב של יינות בוטיק, סיגרים יוקרתיים וברנדי המוגש בכל המסעדות.

חברת Cunard המפורסמת בעולם באיכותה, נוסדה בתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת, ומתאימה במיוחד לקהל חובב תרבות ואמנות. בין המסלולים שמציעה Cunard ניתן למצוא את האיים הקנאריים, האיים הקריביים וכן מסלולים מסביב לעולם.

לדוגמה: שייט בן 12 ימים בספינה Queen Elizabeth למערב הים התיכון, במסלול הכולל את מונטה קרלו, רומא וברצלונה בין התאריכים – 2.12.13 – 14.12.13 – מחירו כ-2,000 דולר לאדם בתא זוגי; שייט בן 9 ימים לפיורדים של נורבגיה בספינה Queen Victoria, בין ה-28.6.13 – 7.7.13 – מחירו כ-2,600 דולר לאדם בחדר זוגי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן