Skip to content

נקבע מותו של התינוק בן ארבעת החודשים, מוות מוחי

הערב נקבע כי אחד מזוג התאומים, הבן, מת מוות מוחי. המשטרה שוקלת החמרת סעיפי האישום לרצח. ההורים העצורים בחשד התעללות, הובאו להיפרד מבנם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הערב  נקבע כי אחד מזוג התאומים, הבן, מת מוות מוחי. המשטרה שוקלת החמרת סעיפי האישום לרצח. ההורים העצורים בחשד התעללות, הובאו להיפרד מבנם

מאת נורית קרטן

התינוק שאושפז לפני כשבוע וחצי עם אחותו התאומה, בגין חבלות ושברים, מת הלילה. רופאי בית החולים לילדים ספרא, במרכז הרפואי "שיבא", קבעו שהוא מת מוות מוחי. מחר בבוקר יובאו הוריו להארכת מעצרם, יתכן באשמת רצח.

זוג התאומים הגיע לבית החולים כששניהם סובלים מחבלות ושברים. הבן היה במצב אנוש. הרופאים סברו תחילה שמדובר במחלה תורשתית הגורמת לתופעות מהם סבלו הפעוטות. ברם, חשדם התעורר משהבחינו בשברים ובחבלות שאינם אופיינים למחלה, וגם לא תאמו את פעולות ההחייאה.

מנהל המכון לרפואה משפטית, פרופסור יהושע היס בדק את השניים וקבע כי מדובר בחבלות ישנות. המשטרה, שפתחה מייד בחקירה, עצרה את הקרובים ביותר לתינוקות – זוג הורים וסבתא. הסבתא שוחררה ובינתיים הוברר כי התינוקות טולטלו טילטולים חזקים, מה שגורם לשברים בגפיים, האחיזה שוברת את עצמות החזה והפגיעה במוח קשה.

הערב נקבע מותו של הפעוט. במחווה אנושית, הובאו ההורים להיפרד מבנם. מחר הם יובאו בפני שופט והסברה היא שהעבירה תשונה לרצח.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן