Skip to content

אהרונוביץ': חקירת טענות הפצוע מהירי בבנק הועברה למח"ש

הפצוע טוען כי נורה בידי שוטרים שחשדו בו. שר המשטרה הוסיף כי הוא נוטה להאמין לטענות השוטרים כי הוא נורה בידי הרוצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אל מול טענותיו הקשות של עומר ואליד, הפצוע הבדואי שנורה ונפצע במסע הירי בבנק הפועלים בשבוע שעבר, כי נורה על ידי שוטרים ומול טענות משטרת ישראל כי הוא נורה בידי הרוצח איתמר אלון ששם קץ לחייו במהלך האירוע, מסר אמש השר לביטחון הפנים בראיון ל"יומן" בערוץ 1, כי טענותיו של ואליד הועברו לחקירת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). "זה הועבר לחקירת מח"ש, כמו תמיד כשיש טענות ששוטרים ירו על מישהו. זה יתברר בימים הקרובים", אמר השר.

alberto
כוחות משטרה מחוץ לסניף הבנק בבאר שבע (צילום: אלברטו דנקברג)

ואליד טען מעל מיטת חוליו בבית החולים סורוקה בבאר שבע, אחרי שהתעורר מפציעתו הקשה כי פציעות הירי הקשות שלו לא נגרמו מירי הרוצח אלון, אלא מירי כוחות הביטחון שפרצו פנימה אל הסניף על מנת לחלץ בני ערובה. אהרונוביץ' אמר כי "לאחר האירוע, בדקו ומצאו בסבירות גבוהה שזה ירי מהרוצח ולא מהשוטרים. גם אני הייתי בזירה ואני נוטה להאמין לשוטרים, אבל צריך להמתין כמה ימים לבדוק את זה". אהרונוביץ' אמר כי ככל הנראה הבדיקה החדשה תתבסס על ממצאים רפואיים. החקירה אם כן תתבסס ככל הנראה על בדיקה בליסטית של אקדחי השוטרים שפרצו פנימה מול אקדחו של הרוצח וזוויות הירי השונות.

omar
עומר ואליד (צילום רפרודוקציה מתעודת הזהות)

"עמדתי לצאת מהבנק כשהשוטרים טעו וחשבו שאני עשיתי את זה וירו בי וכשאני פצוע אזקו אותי", טען הפצוע.  במשטרה דחו טענות אלו בזעם ושללו אותן מכל וכל. במחוז הדרום הסבירו גורמי משטרה כי השוטרים ירו שני קליעים בלבד במהלך האירוע וכי הוא נאזק היות ובשלב הזה של חילוץ בני ערובה כשזהות היורה טרם התבררה סופית היה חשש שהרוצח ינסה להסתנן ולפלס את דרכו החוצה כשהוא מוסווה כבן ערובה. "מיד עם התבהרות האירועים הוסר ממנו החשד", נמסר מהמשטרה.  בכל מקרה, אמר גורם משטרה כי בגופו של ואליד לא נמצא קליע שנורה מאקדחי השוטרים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן