Skip to content

חיל האוויר הישראלי מתכונן למגננה בפני פריצות סייבר

ראש להק מודיעין בחיל האוויר: "הסייבר הנו שפה מודיעינית חדשה ואנחנו לומדים אותה מהר". מפקד חיל האוויר על ההשקעה במגננת סייבר: "אנחנו חייבים להיות ראשונים בכניסה לממדים חדשים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש להק מודיעין  בחיל האוויר: "הסייבר הנו שפה מודיעינית חדשה ואנחנו לומדים אותה מהר". מפקד חיל האוויר על ההשקעה במגננת סייבר:  "אנחנו חייבים להיות ראשונים בכניסה לממדים חדשים"

מאת אליק מאור

חייבים להיות בין הראשונים בעולם. מפקד חיל האוויר, אלוף עידו נחושתן

בכירי חיל האוויר השתתפו השבוע בכינוס, שעסק בתחומי ההגנה מפני התקפות האקרים על מחשבי חיל האוויר הישראלי, כך חושף אתמול אתר חיל האוויר באמצעות דובר צה"ל. לדברי מפקד חיל האוויר, האלוף עידו נחושתן,  זהו תחום חדש שהחיל מתייחס אליו ברצינות מרבית והשאיפה בו היא להיות ראשונים בעולם.

מפקד חיל האוויר ציין, כי זה שנים רבות משקיע החיל במערכות מבוססות מחשוב ורואה את תחום המגננה כחיוני ביותר להגנת חיל האוויר בפרט וצה"ל בכלל.  נחושתן ציין, כי החיל לומד את הנושא ובוחן את הממדים החדשים שלו. הוא ציין, כי החיל חייב להיות בתחום זה בין הראשונים בעולם.

דובר צה"ל מציין, כי איננו יכול לחשוף פרטים רבים שדובר בהם בכינוס זה, "אך ניתן להניח ללא ספק כי העיסוק בתחום הנו רב ומתבצע במגוון גופים ורבדים". ראש להק מודיעין הוסיף, כי "הסייבר הוא שפה מודיעינית חדשה ואנחנו לומדים אותה מהר". עוד אמר: "אוכל לחשוף טפח אך אסתיר כאן טפחיים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן