Skip to content

רוי ניסני ברד בול רינג אוסטריה

נהג המירוצים הישראלי ממשיך להציג מגמת שיפור באליפות אירופה הרישמית של פורמולה 3. מחר יתקיים מקצה נוסף, רוי יזנק מהמקום ה-11
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג הפורמולה הישראלי, רוי ניסני, ממשיך במגמת ההשתפרות. היום ניסני התחרה במסלול הרד בול רינג באוסטריה, במרוצים ה-13 וה-14 בסבב אליפות אירופה הרשמית בפורמולה 3.

את מרוץ הבוקר ניסני פתח מהמקום ה-16 על הגריד, כבר בזינוק שיפר עמדה ועבר למקום ה-14. במשך 29 ההקפות שכל אחת מהן אורכה 4.3 ק"מ, ניסני המשיך להתקדם וסיים את המרוץ במקום ה-11. למרות המיקום מחוץ ל-10 הראשונים, ניסני זכה בנקודת דרוג, זאת מכיוון שהנהג הרוסי, דניל קווייט שסיים שני, הוא נהג אורח המתחרה עבור קבוצת קרלין, אך הוא אינו חלק מאליפות אירופה ואינו זוכה לניקוד על הישגיו. לניסני יש חמש נקודות והוא מדורג במקום ה-19 בדרוג הנהגים.

את המרוץ ה-14 בסבב שנערך לקראת ערב, ניסני פתח במקום ה-13 על הגריד. הזינוק היה פחות טוב מאשר בבוקר וניסני ירד למקום ה-15 ובהמשך איבד עוד מקום וירד למקום ה-16. מי שניצח בבוקר, חברו של ניסני לקבוצת מוקה מוטור ספורט, השבדי פליקס רוזנקוויסט, הוליך גם את מרוץ אחר הצהרים. השבדי נאבק על המקום הראשון בדרוג הנהגים מול האיטלקי רפאל מרצ'לו מקבוצת פרמה. האחרון פתח לא טוב את המרוץ היום ואחרי חמש הקפות מצא עצמו במקום ה-15. כאן נכנס לפעולה רוי ניסני, שהיה מדורג במקום ה-14 באותו שלב.

ניסני קיבל הוראה מהמהנדסים של הקבוצה למנוע ממרצ'לו להתקדם קדימה אל עבר העשירייה הראשונה, במשך 9 הקפות ניסני הצליח למנוע ממרצ'לו לעקוף ורק בהקפה ה-15 הצליח מרצ'לו לעקוף את ניסני , אך זה כבר היה מאוחר מידי, מרצ'לו סיים רק במקום ה-11, ועכשיו הפער בינו לבין השבדי שבמקום השני בדרוג הנהגים צומצם ל-42.5 נקודות, כאשר יש עוד חצי עונה לפנינו. רוי ניסני סיים במקום ה-13 וזכה לשבחים רבים מצד מהנדסי הקבוצה על העבודה הטקטית שביצע לאורך המרוץ.
היום בשעה 12:00 שעון ישראל יזנק ניסני אל המרוץ השלישי והאחרון של סוף השבוע ברד בול רינג. ניסני יזנק מהמקום ה-11 על הגריד, כאשר התקווה בקבוצת מוקה מוטור ספורט היא שהוא יצליח לסיים את המרוץ בין עשרת הנהגים הראשונים ולאסוף עוד נקודות בדרוג.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן