Skip to content

הרב עובדיה על ועדת פרי: "אנשי דמים ומרמה לא יחצו ימיהם"

מנהיג תנועת ש"ס, הרב עובדיה יוסף, פתח אמש את דרשתו השבועית בהתקפה חריפה על אנשי וועדת פרי והשוויון בנטל. מנכ"ל חדו"ש מגיב: "מנהיג ש"ס עדיין מצליח לשבור את השיאים של עצמו בתחומי ההסתה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרב עובדיה יוסף פתח אמש (מוצ"ש) את דרשתו השבועית בהתקפה חריפה כנגד ועדת פרי והחלטותיה בנוגע לשוויון בנטל. "אויבינו ושונאינו קמים עלינו", אמר יוסף, "תורידם לבאר שחת, אנשי דמים ומרמה לא יחצו ימיהם". במילים פשוטות, הוא מאחל להם למות בטרם עת.

"צריך להתפלל להקב"ה שיפר עצת אויבנו ויקלקל מחשבתם, ישיב להם גמולם בראשם, 'עוצו עוצה ותופר דברו דבר ולא יקום כי עמנו-אל'. …אמר להקב"ה ישתבח שמו, שפוך עליהם זעמך וחרון אפיך ישיגם, תרדוף באף ותשמידם" – דבריו אלה צוטטו הבוקר בהרחבה באתר כיכר השבת החרדי.

הרב עובדיה יוסף (צילום: ויקיפדיה)
"שפוך עליהם זעמך". הרב עובדיה יוסף (צילום: ויקיפדיה)

עו"ד אורי רגב, מנכ"ל תנועת חדו"ש, הגיב לדברים אלו בחריפות: "קשה להאמין אבל מנהיג ש"ס עדיין מצליח לשבור את השיאים של עצמו בתחומי ההסתה. אם בדרך כלל אנחנו רגילים שהאיש מחרף ומגדף כאחרון התגרנים בשוק, הפעם הוא מוסיף על כך קללות  כקיצוני הסיקריקים.

"כדאי לרב יוסף לזכור, שגם בלי קללותיו, הסיכויים של הנושאים בנטל ליפול חלל גבוהים במאה אחוז מהסיכויים של הממיתים עצמם בעולה של תורה". רגב קרא לכל מנהיגי המפלגות בכנסת "לגנות את הרב המסית והמקלל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן